Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.191 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Wie was de dj die de Dr Molly Magic Show presenteerde op Radio Delmare? Er staat me iets bij dat hij de zendtijd huurde bij Delmare. Was zowieso een apart programma op Radio Delmare.
-
-
- 8 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 8 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] De vraag is: welke dj's horen we hier ? Datum is vermoedelijk 16 op 17 juli 1978.
-
-
- 3 antwoorden
- 913 weergaven
-
-
-
Ik zit weer eens lekker te luisteren naar de oude bandjes die ik opnam van de Radio Veronica 1224 dagen vanuit de Lapershoek. Eigenlijk is het bijna een therapie om vrolijk te worden. Het zijn vooral die live-uitzendingen met de oud medewerkers die zo vreselijk leuk zijn. Al die verhalen. Het is nog steeds fijn om ze weer langs te laten komen. Wat was het toch een mooie periode in ons leven toen alles ook nog zo overzichtelijk was. Ik moet denken aan de uitspraak van Bob Dylan die zei:" Take care of all your memories for you can not relive them" Wim de Lang
-
-
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
-
-
Muziek expres 28-03-1964 1400-1500 [verborgen inhoud] Hits uit zee - Jan van Veen 08-11-1965 1600-1700 [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Another nice one for the weekend RNI NSGDX Aj Beirens and Robb Eden. 1973 04 15 DX News bulletin, Mailbox, News about VOP leaving USA and 1957 WIBG Joe Niagra scooped 30 min studio. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 711 weergaven
- 1 follower
-
-
Het is alweer 43 jaar geleden …..maar wat mij nog steeds verbaasd en opvalt is dat er in de 1e uitzendperiode vanaf de Aegir in 1978 van Radio Delmare totaal geen foto’s of beeldopname zijn gemaakt op volle zee ( voor Goeree) ook geen sightseeing foto’s van de Aegir wat we te zien krijgen is alleen de opname ( 05-08)van de VOO richting Aegir toen het schip voor Oostende lag en de foto’s die gemaakt zijn op volle zee in juni 1978 op een zonnige Noordzee ( zie Boek Delmare ) Ik kan me wel herinneren dat Radio Delmare het journaal haalde in 1978 toen het in de lucht kwam . Van de Martina zijn veel meer foto’s op volle zee in omloop , kwam dit omdat er in de 1e ui…
-
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 668 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Op veler verzoek nog een keer Veronica-19640831-1000-1100-Koffietijd-Tineke [verborgen inhoud] Veel luisterplezier
-
- 0 antwoorden
- 996 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 651 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-