Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

We ontvingen een foto van Jo van Kemseke voor Veronica aan de muur. Met daarop ondermeer een modelboot van piepschuim. Bedankt Jo! [verborgen inhoud] … Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 625 weergaven
  2. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Caroline - 30101979 - 1400-1703 Uur - Tom Anderson - 19-Tig Show + Gangboord [verborgen inhoud] Radio Caroline 1976 - undated (spring) Saturday - 5-55 - 6-45 PM aprx - Radio Mi Amigo [verborgen inhoud]

3. Started by bertus,

270 1966 11-14 AndyKirk.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  4. Started by Juul,

Vandaag kreeg ik een paar LP's. Ze komen uit de nalatenschap waar ik al eerder enkele boeken uit kreeg. Hier een foto van een tweetal en een single die ik niet kende. Die moet ik dan maar eens digitaliseren denk ik ?

5. Radio Magdalena in Belgie: Mi Amigo geschiedenis 20/28-09-1999 (ter gelegenheid van het einde van Radio Mi Amigo op zee in september 1979) [verborgen inhoud] Veel luisterplezier

• 0 antwoorden
    • 577 weergaven
  6. Voor de verwerking en upload, met dank aan Harm Koenders 819__19.03.1989__12.00-1300-RiaValk_Nonstop [verborgen inhoud]

7. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 1k weergaven
  8. [verborgen inhoud] Uit het archief van Ton van Draanen, zonder datum.

• 4 antwoorden
    • 2,8k weergaven
  9. Heb gehoord dat er s'nachts vanaf de Norderney op 538 werdt getest. Wie heeft er opnames van???

10. Van de Golden Radio NL server Radio Nord - 19620630 - The Last Hour Of Radio Nord [verborgen inhoud]

11. Caroline319-10 September 1984 Simon Barret-10451215. [verborgen inhoud] Caroline558-AJohnson22002330CarolineOverdrive [verborgen inhoud] Caroline20011967MikeAhearne09151015 [verborgen inhoud] Caroline30071984DaveRichards06000700 [verborgen inhoud]

12. Caroline_240464_1054-1232(SimonDeeCarlConwayChrisMoore) [verborgen inhoud]

13. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 799 weergaven
  14. Veronica Advertentie 1964-05-02 Elke don. vrij. en zaterdag om 1430 t.m 23 mei as Verkade Wasa Knäckebröd. Musicalselecties door Kitty Janssen.

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  15. Caroline, Monique and Laser jingles - Jumbo Records and Tapes [verborgen inhoud] DD CC S45A.wav DD CC S45B.wav

• 5 antwoorden
    • 1,8k weergaven
  16. Started by Vincent,

[verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 957 weergaven
  17. From the Hans Hoogendoorn collection 1967 recordings, scooped. Caroline including Carl Mitchel, Roger Day, Bid Bulloo, Henry Morgan and Andy Archer. AFN Soesterberg and soundtracks of tv series 65 min. I think I will go to the shop tomorrow for a pack of Weetabix [verborgen inhoud]

18. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 814 weergaven
  19. Radiotag Erkrath - 1st September 2012

• 0 antwoorden
    • 592 weergaven
  20. Started by Rob1955,

Veronica-19660724-1300-1400-MuziekExpres [verborgen inhoud]LINK VERWIJDERD>

21. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 943 weergaven
  22. Deze opnamen komen uit het archief van Ad Couwenberg. 19 Juli 1974 maar ook 20 Juli 1974 zijn bijzondere dagen in het leven van Radio Veronica. Voor meer informatie over de dag 20 Juli 1974 en vooral wat op de avond daarvoor gebeurde (de ontvangst van de afwijzing van de VOO aanvraag) verwijs ik je naar [verborgen inhoud] zoek dan naar 20 Juli. Dit zijn twee nieuwsuitzendingen en een kort telefonisch gesprek met Rob Out op de avond van 19 Juli, die je kunt vinden via de link eronder: Hilversum I 190774 2230-2241 Nieuwsberichten Nederland 1 NOS 190774 Laatste Journaal Hilversum III VPRO 190774 Telefoongesprek Rob Out [ver…

23. Started by Lokeend,

Oud Mi Amigo dj Norbert is vanmorgen overleden. Hij is 83 jaar geworden. Hij was presentator bij BRT2 en Mi Amigo, later was hij de oprichter van VBRO Radio in Brugge. Ook was hij zanger met o.a. Liedje voor Mary-Ann, Pas op de verf en was hij Leadzanger bij de Mi Amigo Boys die het strijdlied Mi Amigo uitbrachten.

24. Zoals ik in een eerdere posting al liet weten, ben ik alle downloads die ik jaren geleden van de downloadclub heb gemaakt en opgeslagen had op CD-R aan het overzetten naar externe harde schijf. Daar stond ook deze opname bij, die zal ongetwijfeld al wel eens eerder aangeboden zijn maar daarvan zijn de links natuurlijk allang verlopen, dus komt ie hier opnieuw. Twee Nederlandse bemanningsleden, Peter en Jaap, waren gewond geraakt aan boord van de MV Mi Amigo en hadden medische verzorging nodig. Peter Chicago doet een noodoproep. Volgens de gegevens die Harm Koenders meegaf in 2004 was dit opgenomen op 3 Maart 1974 van 06:00uur tot 06:41 uur... [verbor…

• 0 antwoorden
    • 514 weergaven
  25. Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 546 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.