Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
Wie heeft hier adressen van streams die oude zeezender programma's uitzenden? Heb er 1 in mn bookmarks van laser maar die doet het al tijden niet meer. Dus zoek ik een nieuw adresje met name jaren 80 spul laser, monique en caroline.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Tijd niet bekend.
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Volgende update: 4 september
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Mi Amigo 10-12-1976 0900-1000 Schijven voor bedrijven [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Wie weet van welke datum en tot wanneer Vader Abraham dj was op RNI voordat hij naar de concurrent Veronica ging. Grt Rieni
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Elders in dit forum staat in een ander onderwerp een posting over het interview dat ik in 2009 had met Hans Walenkamp, de bergingsinspecteur van Smit die de leiding had over de berging van de Norderney na de stranding in april 1973. Omdat ik heb gemerkt dat er de nodige interesse is voor dit kranteninterview post ik het hier ook. Wie interesse heeft in dit interview kan me een e-mail sturen: media(at)planet.nl. Ik stuur het pdf-bestand dan toe. Piet.
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ook Goeiemorgen en Stan Haag Vandaag uit de zomer van 1976. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Na de close down van RNI op 24 september 1970 kocht ik een Cress record, 33 toeren single met daarop delen van de close down en op de achterzijde nog toegevoegde afscheidstelefoontjes van dj's die op het moment van de sluiting niet aan boord waren. Hier is dat stukje voor de liefhebbers die dit misschien nog niet hebben. Binnenkort ga ik al mijn dubbele en/of overbodige radio-singles en lp's wegdoen, dus ik hoop nog wat ander leuk spul tegen te komen. [verborgen inhoud] oa met: Michael Lindsey photo's: http://www.offshoreradio.co.uk
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Caroline: The Spirit Of The Seventies From Friday 8th until Sunday 10th July 2022, there was a special MV Mi Amigo reunion onboard the MV Ross Revenge. The compilation of the following photos is meant to document the uniqueness of this meeting. The photos were previously published in various public Facebook communities, many of them on the official Radio Caroline Facebook page. As far as known, the names of the photographers are listed with the individual shots. Click here for the pictures: [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Ruim 2 uur uit de zomer van 1974 zonder datum. Iemand zin om dat uit te zoeken? [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Ik ben op zoek naar opnamen van Radio Monique van datum 28-04-1985 Wie kan mij er aan helpen. Bij voorbaat bedankt.
-
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 2 followers
-
-
Radio 819 [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
Caroline-North-20160325-0700-2400-Easter weekend-Live from the Ross Revenge.; Friday. [verborgen inhoud] Link werkt tot 02-april-2016. word vervolgd. Groet Henk.
-
- 7 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Nog eentje, een drie kwartiertje. Gegevens overgenomen van cassette, niet gecontroleerd. Datum niet bekend. [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Veronica-19740420-1500-1700-TomCollins
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Dit is een opname uit het archief van Ad Couwenberg. Je hoort Mike Ross tot 21:00, het nieuws wordt gelezen door Robin Banks en daarna hoor je het begin van de Christmas Show van Don Allen. [verborgen inhoud] Het is een "winter opname", origineel met veel bijgeluiden (fluittonen, etc). Ik heb geprobeerd de opname zo schoon mogelijk te maken. Dit is wat Ad opschreef over deze opname:
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Ik wilde hem weg gooien,maar toch maar even digitaal gemaakt Radio Del-mare programma's hier op genomen in Lelystad. Je zult wel horen dat de ontvangst niet zo best was,maar toch.wel plezier er mee. Oa Gerard van de zee Test uitzending met peter van der hols en ronald van de vlught Ik weet niet of dit van de aegir kwam of van de martina? have fun.( zo kom je nog eens wat tegen op 9.5 cm basf) Mart 538 gerad http://www74.zippyshare.com/v/42556862/file.html Ronald http://www41.zippyshare.com/v/45957731/file.html Peter http://www44.zippyshare.com/v/35689584/file.html onbekent http://www72.zippyshare.com/v/24708661/file.html …
-
- 6 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-