Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.303 discussies in dit forum
-
Even lekker luisteren naar de top 40 wordt hem vandaag dus niet, want ik hoor helemaal niets. Alleen geruis. Het lijkt net of het veertig jaar geleden is, maar het zal wel aan wat anders liggen. Hopelijk komt het geluid snel weer terug, want de shows van Rob van Wezel en Bert van der Laan mag ik altijd bijzonder graag horen. Anders dan misschien op woensdag.
-
In 6 uur alle platen uit de Mi Amigo Top 50 van 1977. Hier staat het overzicht van alle platen: http://www.hitnoteringen.nl/start/radio-mi-amigo/top-50-jaaroverzicht-van-1977/ [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Noordzee 65- Hans Molenaar and technician Ferry de Groot 1973 08 20 60 min Radio Noordzeee Vrijdagavond Toestanden Hans Molenaar 1973 08 10 scoped program 15 min [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Atlantis-19740827-0900-1215-DaveRodgers-JohnHarding
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Een mooie set programma's uit 1967. Wie kan/wil de presentatie uitzoeken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Britain Radio 227m Jerry Smithwick Test TX 1437-1508 12/05/66
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Mi Amigo 10-12-1976 0900-1000 Schijven voor bedrijven [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Weer een paar mooie foto's uit het Noordhollands archief opgedoken. [verborgen inhoud] Ik vroeg me af bij die laatste foto van dat anker. Klopt dat? Wie kan daar iets over zeggen? Of is het een nieuw anker voor een vissersschip dat Veronica heet? Fred
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Ik moet dit beschrijven. Maar wie is dit? "Ik hou zo veel van jou Kleine Veronica" Het is een heel klein stukje van 23" [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Hugo de Groot, Carl de Jong, Sebastiaan Peters en Tom van der Velde. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Beste medeliefhebbers, Ik ben op zoek naar de Mi Amigo Top 50 van 26 juni 1976, gepresenteerd door Peter van Dam. Een speciale aflevering voor mij, want ik was 16 jaar, op eigen gelegenheid naar Playa de Aro afgereisd. In deze top 50 mocht ik groeten doen aan het thuisfront. Ik was op de dag van uitzending niet in de mogelijkheid om die uitzending op te nemen. Heeft iemand van jullie of weet een van jullie iemand die deze opname(n) mogelijk in zijn of haar bezit heeft? Ben erg benieuwd. Een zoeken op deze site heeft vooralsnog niets opgeleverd, hoewel er van 1976 Mi Amigo best wel wat materiaal is. Met dank en een groet, Ed
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] VoP - 19881101 - 1403-1450-BrendanMee-AfternoonDelight VoP-19930916 0748-0922-MatthewFrench-PaulHarper VoP-19930929 2300-0035-BillSheldrake-NathanMorley-LateNightAffair VoP-19931001 Abi Nathan-FinalProgramme VoP-ClassicalProgramme-GrahamDay Abie1 Abie2 Geen details van Abie1 en Abie2
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
123 impressive photos: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Robin Bron(nen): Zeezender/Radio/Nieuwsgroepen, Downloadclub/HarmKoenders/Hans Hendriks, Internet Radiocafé/Vincent Schriel, Engelse Forums, Azanorak, BitTorrent, eigen archief en div andere personen w.o. Hans Knot, Douwe Dijkstra ect...
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Mi Amigo Radio, de échte - live vanaf de Jenni Baynton 22 foto's - 27 mei 2022 - © Theo Bakker Klik hier: [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Libyan P-R-B (RNI) 00-05-1977 Robbin Banks (Tests From Libye} [verborgen inhoud] Libyan P-R-B (RNI) 02-05-1977 (Short WaveTests From Libye} [verborgen inhoud] Libyan P-R-B (RNI) 02-05-1977 Robin Banks {SW Test Transmissions 1} [verborgen inhoud] Libyan P-R-B (RNI) 02-05-1977 Robin Banks {SW Test Transmissions 2} [verborgen inhoud]
-
-
- 9 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag veertig jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server - via JPL en met dank aan GR Vlaanderen Radio 819 - 19081989 - Krijn Korringa's Laatste Show - Koffietijd [schuurgepiep] Kwaliteit dus minder zoals je ziet en dat net op die ene dag, is toch dit programma nog uitgezonden, net voor de raid Ik vond het vreselijk, maar had in die tijd omdat ik met andere activiteiten bezig was, geen tijd meer om naar de radio te luisteren, dus heb ik dit in die dagen niet meegekregen, maar pas achteraf. Ik mailde in het het jaar 1998 ongeveer naar de organisatie van Radio Caroline. Ik heb van hun een zeer uitgebreid mailtje terug gestuurd gekregen toen, maar helaas ben ik dat kwijt geraakt. Veel …
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Volgens de cassette een uitzending opgenomen van de kortegolf. [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-