Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.197 discussies in dit forum
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] Iemand zin om deze lijst uit te schrijven?
-
- 0 antwoorden
- 577 weergaven
-
-
Hallo, Wie kan mij helpen aan dit helaas onduidelijke artikel, periode 1973 1975 van Stan Haag Vandaag en Les Poppys? Ben al heel lang hier naar op zoek, en tot nu toe kan niemand mij verder helpen. Bedankt, en groetjes van Greet.
-
- 2 antwoorden
- 951 weergaven
-
-
will wil wel 31 08 1974 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
RNI test and opening 21 febr 1971 part1 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server - destijds zelf opgenomen Radio Mi Amigo zeezenderherinneringen [verborgen inhoud] RadioMiAmigozeezenderherinneringen2 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Met dank aan Herbert Visser monique 20 [verborgen inhoud] monique 21 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
LASER26051984 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 811 weergaven
- 1 follower
-
-
laatste uur atlantis 31 08 1974 1800 1910 [verborgen inhoud]
-
- 13 antwoorden
- 3,1k weergaven
- 2 followers
-
-
caroline contine14 08 1967-1a [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 664 weergaven
- 1 follower
-
-
baken16-a [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
Een niet al te beste opname, vermoedelijk uit augustus 1979. Wie wil deze uitzoeken? [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Copyright Stichting Norderney
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Wie van jullie heeft voor mij-ons een aantal opnamen uit 1968 van ik denk Caroline ? Want meer zeezenders waren er tocht in het najaar van 68 niet? Onze Ad wil daar op onze stream wat aandacht aan schenken. Mijn dank is groot………..
-
- 13 antwoorden
- 3,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Dit was na de machtsovername van de diskjockeys. De 186m moest dienen voor de internationale service. Wie heeft deze specifieke opname?
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] © Stichting Norderney
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Ja, als het tij stil staat kun je lekker zwemmen…….een duik vanaf de Norderney. foto ©Stichting Norderney
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 925 weergaven
-
-
Ik ben maar weer eens voor de zoveelste keer ons Veronica archief aan het doorlopen. Een aantal jaren terug kregen we van de nabestaanden van aandeelhouder van het eerste uur z'n archief. Daarin ook heel erg veel plakboeken met krantenknipsels. Vele heb ik wel gescand maar nog niet "benoemd". (zodat terug vinden niet mogelijk is). Ik kwam net een aardig kranten artikel uit het Vrije Volk tegen van 7 mei 1960. Veronica of eigenlijk de VRON was net in de lucht en laten we maar zeggen niet iedereen was enthousiast. Lees hier maar:
-
- 33 antwoorden
- 6,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Herry Kuipers schrijft: Maak een reisje naar ons radioschip op volle zee. Eind augustus en begin september gaat ons radiolichtschip 'buitengaats'. Op volle zee 5 mijl uit de kust wordt ongeveer 2 weken lang live radio gemaakt. Je kunt een bezoek te brengen aan de Jenni Baynton. De tender Ome Cor haalt en brengt je vanuit of naar Harlingen. Zowel de heen- als terugreis duurt ongeveer 45 minuten. Je bent ruim een uur op het radioschip en krijgt daar een rondleiding. Een unieke kans dus om een echt radioschip op volle zee te bezoeken. De overtocht kost per persoon € 45,--. Boek je voor 3 personen tegelijk dan betaal je € 100,-- Er zijn nog plaatsen beschikbaa…
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] © Stichting Norderney
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 876 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 3,2k weergaven
-