Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  2. Started by Juul,

De Gemeente Hilversum -( Hillywood ) heeft sinds kort bijna alle gebouwen en de tekeningen gedigitaliseerd. En daar staat ook onze studio Lapershoek in. En die officiéle tekening miste ik nog. Hier een stukkie. Hij is in werkelijkheid groter.

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  3. Started by Vincent,

Mike Stevens, Roger Matthews en Stuart Russell live van de MV. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  4. De "Zeezenderdag Radio Veronica" die op 31 augustus werd gehouden in Museum RockArt. Met beelden van de live uitzending van de Tineke Show op NPO Radio 5 vanuit RockArt. Met daarin interviews met Ad Bouman, Karel van der Woerd, Hans Becker en Ferry Maat. En optredens van Michel van Dijk en Ferdinand Bakker en de Wannebiezz. Maar ook interviews van Wim van de Water met Atze Veenstra, Hans Becker, Peter Jager, Ad Roland en Serge Haderman. (Tekst Mediapages.nl)

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  5. Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19760315-1230-1400-JoopVerhoof-Michelle MiAmigo-19760315-1400-1500-JosVanDerKant-StanHaagVandaag MiAmigo-19760315-1643-1800-JosVanDerKant-LandelijkeHitparade

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  6. Started by Vincent,

Ad Roberts, Herman de Graaf en Paul de Wit [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  7. [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  8. Deze opname van precies 45 jaar geleden komt uit het archief van Helmut Slawik. [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 1k weergaven
  9. Started by zhenny,

Wat is er met de stream van de Norderney? Meestal luister ik in het weekend en vanmorgen weer 6 keer we can work it out van de Beatles in één uur. Vorige week was dat ook al zo. Leuke plaat maar een iets te hoge rotatie als je het mij vraagt. Henny

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  10. Started by Jan-Fre,

Twee halve uurtjes van 36 jaar geleden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

11. Monique-19861231-0700-1010-ErwinVanDerBliek-WimDeValk-JoostDenDraaijer-Top100van1986

• 4 antwoorden
    • 1k weergaven
  12. Monique-19860316-1200-1510-JanVeldkamp-DickVerheul Monique-19860316-1510-1820-DickVerheul-RuudVanVelzen-JanVeldkamp

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  13. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  14. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  15. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein en wijlen John Anderson (Jan Kat) [verborgen inhoud]

16. Started by Vincent,

Robin meldt 24-02-1985 als eerste programma voor Erin. De cassette is gedateerd 1 maart. Een uitzoekertje. [verborgen inhoud]

17. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 3 antwoorden
    • 1k weergaven
  18. Started by martinja,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

19. Started by martinja,

RNI - 29 08 1974 DonAllen [verborgen inhoud]

20. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  21. Heel wat jaren geleden raakte ik in het bezit van een CD-R met 16 afleveringen, opgenomen op AM maar ook een paar studio kwaliteit, van de Radio Nord "Topp 20". Omdat het vandaag 61 jaar (!) geleden is dat de volgende Top 20 werd uitgezonden leek het me wel leuk om deze met jullie te delen. Net terug geluisterd en genoten van de lekkere gouwe ouwe plaatjes. De plaatjes die ik ook in mijn jeugd (zie foto en onder toeziend oog van Pa) op de Philips platenspeler/wisselaar draaide. De gegevens die ik van de opname het zijn het volgende: Radio Nord Topp 20 Woensdag 7 Maart 1962 - Presentatie: Larsan Sorenson - Sponsor: K.A. Noren - Studio copy Ik …

22. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1k weergaven
  23. Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19780406-1900-1936-JohanVisser-Flashbackshow-matiggeluid - [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1k weergaven
  24. Wie is er hier ingetrapt?

25. Hi, I found this recording in my files from 13th January 1977. It's Baken 16 with Frank Van Der Mast, with Hans Brouwers on news. Cheers Ian [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.