Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.197 discussies in dit forum
-
flashback show 48b 09 06 2002 [verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
(Ook) Goeiemorgen, ik bedoel middag! Sinds een tijdje luister ik dagelijks op m'n werk met veel plezier naar 192Radio, vooral de oude integraal herhaalde uitzendingen vind ik prachtig. Vanmorgen (4-1) vlak voor 8 uur (moet dus Ook Goeiemorgen zijn geweest) speelde de NL groep ALDERMAN een mooie unplugged versie van hun single Come In The Evening, gevolgd door een interview. Dit zal een uitzending uit 1971 zijn geweest, aangezien ze in dat jaar de plaat uitbrachten. Mijn vraag is: kan ik op 1 of andere manier deze opname opnieuw horen of downloaden? Kan iemand me vertellen of deze uitzending van Ook Goeiemorgen nog eens herhaald zal worden, of heeft iemand 'm misschien als…
-
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
vandaag 40 jaar geleden [verborgen inhoud] net ontdekt bij het afluisteren dat hij van 4 januari is.
-
- 0 antwoorden
- 652 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 951 weergaven
-
-
Wie heeft de rechten over deze lijsten? Ik zou zeggen de Stichting Norderney, omdat het de zeezenderperiode betreft. Waarschijnlijk is het toch de Stichting Nederlandse Top 40.
-
- 2 antwoorden
- 965 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 1 antwoord
- 772 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Enige info bij de DAT staat in de filenaam. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 855 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
De Veronicadag in Rock Art van 31 augustus 2015, met ook stukje met platen van mijzelf. Is meen ik nog nooit aangeboden. [verborgen inhoud] Rob
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
Afgelopen week heb ik een serie DAT tapes gekregen. Deze zijn ooit gebruikt om banden op over te zetten. Ik keek wel even raar op toen bleek dat er op het linker kanaal een ander programma stond dan op het rechter. Dit was ik nog nooit tegengekomen. Gelukkig is de kanaal scheiding van een DAT tape net zo goed als van een band. Hierbij de eerste DAT. Een 120 minuten tape, opgenomen met Long Play. Resultaat is ruim 8 uur audio. De info op de tape staat in de filenaam. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Deze Joost mag het weten stond op YOUTUBE [verborgen inhoud] gr jan V
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 879 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 839 weergaven
-
-
Some Radio Monique from their first new year on air. I hope that everyone on the Internet Radiocafe has a peaceful 2018. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 683 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 895 weergaven
-
-
Een tape met als enige beschrijving t/m maart 75. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 885 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Afkomstig uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 597 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 823 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 899 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 967 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 764 weergaven
-
-
Berichten in verschillende topics samengevoegd tot 1 om versnippering te voorkomen.
-
- 9 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Douwe Dijkstra Ik hoop dat ik deel 1 al geplaatst heb...
-
- 0 antwoorden
- 582 weergaven
-