Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by Vincent,

Een middag met Peter de Vries en Hugo de Groot. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 926 weergaven
  2. Deze datum klopt niet. Wie wil/kan hem dateren? [verborgen inhoud]

• 5 antwoorden
    • 925 weergaven
  3. Started by Vincent,

Ik vond nog een mapje met een aantal uitzoekprogramma's. Wie kan deze dateren? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 925 weergaven
  4. Started by scotty,

A short aircheck lasting 6 minutes of the Joepie programme wirth Bart Van Der Laar on Sunday September 30th 1973 between 1900-2000. At the end you can hear Tony Allan close programmes until Radio Seagull starts at 2100. http://www.mediafire.com/?ni7d4r7j1v6yftt

• 2 antwoorden
    • 925 weergaven
  5. radio Caroline Caroline-19860707-1300-1400-JohnDwyer-(1300-NewsByPatDanton)-(558kHz) Caroline-19860707-1400-1500-JohnDwyer-(558kHz) Caroline-19860707-1500-1600-JohnDwyer-(558kHz) Caroline-19860707-1600-1700-JohnDwyer-(1600-NewsByPatDanton)-(558kHz) Caroline-19860707-1700-1716-TonyPeters-(1700-NewsByPatDanton)-(558kHz) [verborgen inhoud] groet, Hans

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 925 weergaven
  6. Started by Ben,

Dit is weer een andere cassette uit de verzameling van Alex uit Alkmaar, geen SMC audiomagazine maar een soort terugblik op de periode 1981-1984 en zeezenders, zoals aangegeven op het cassettelabel hieronder. [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 925 weergaven
  7. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 925 weergaven
  8. Gast
    Started by Gast,

Het is een wonder, het Radio London Big L 64/67 zendschip is boven water en na een inspectie op het droge kiest het schip weer het ruim sop. England...here we come! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Dank aan F. park voor de foto's.

• 3 antwoorden
    • 925 weergaven
  9. Ik zoek van deze opname de uitzendtijd: [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 925 weergaven
  10. Twee stukken Caroline afkomstig van 1 cassette. Stond achter een serie fragmenten uit 1974 die beschreven waren, maar deze twee stukken niet. Gezien de muziekkeuze moet dit afkomstig zijn van de Ross Revenge. Misschien dat iemand ze wil uitzoeken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Deze beide stukken zijn afkomstig uit het archief van Martin van der Ven.

• 3 antwoorden
    • 925 weergaven
  11. Started by Vincent,

Een Top 50 met Ferry Maat. Voor wie hem nog niet heeft. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 925 weergaven
  12. [verborgen inhoud] Robin Bron(nen): Zeezender/Radio/Nieuwsgroepen, Downloadclub/HarmKoenders/Hans Hendriks, Internet Radiocafé/Vincent Schriel, Engelse Forums, Azanorak, BitTorrent, eigen archief en div andere personen w.o. Hans Knot, Douwe Dijkstra ect...

• 0 antwoorden
    • 925 weergaven
  13. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 924 weergaven
  14. Started by martinja,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Een van de leukste dingen op radiogebied - bedankt Ad

15. [verborgen inhoud] niet afgeluisterd

• 1 antwoord
    • 924 weergaven
  16. Kan nog net op de valreep weer een stukje huisvleit, dus Leo vd Goot live vanaf de Mebo 2 in de laatste nacht Radio Noordzee.

17. Op Radiopedia is een tijdlijn aangemaakt voor de Nederlandstalige service in 1979-1980: [verborgen inhoud] Aanvullingen, het liefst met bronvermelding, zijn welkom.

• 1 antwoord
    • 924 weergaven
  18. Started by Vincent,

Jeroen Woelwater, Rob Hudson en Paul de Wit. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 924 weergaven
  19. Started by Vincent,

Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 924 weergaven
  20. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 1 antwoord
    • 924 weergaven
  21. Laser558-19850628-0915-1225-CraigNovack-ErinKelly

• 1 antwoord
    • 924 weergaven
  22. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server Helaas kan ik hier momenteel alleen deel 1 van vinden Radio London Fab 40-6-8-1967-1 [verborgen inhoud]

23. Radio Monique [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 924 weergaven
  24. Started by Vincent,

Ik heb deze nog niet voorbij zien komen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 924 weergaven
  25. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

​De ABTT 101, die ontstond tijdens de 100ste uitzending van de ABTT op Radio Veronica, wordt de komende 2 weken in zijn geheel uitgezonden op 192Radio en de ABTT.nl. Ieder maandag en dinsdagavond van 19.00 uur tot 21.00 uur. De herhaling is op vrijdagavond van 19.00 uur tot 23.00 uur.… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 924 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.