Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Started by Vincent,

Norbert, Will van der Steen, Eddy Emery, Joop Verhoof en Mike Moorkens. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 930 weergaven
  2. Started by Vincent,

En eentje zonder verdere gegevens. [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 930 weergaven
  3. Radio Caroline [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 930 weergaven
  4. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Fons Caroline 20.07.79 12-14 Marc Jacobs Baken 16 [verborgen inhoud]

5. Zaterdag is er weer (mits de banden aankomen bij het jacht van dhr A B te L ) een verse Nederbeat op 192. Er zitten 2 covers in van bekende nummers van Engelse bands, 1 minder geslaagd, en 1 die bijzonder mooi is in zijn soort. Verder een mooie kopie van Juul uit een programma A.R.L. uit 1965 en genoeg bekend en onbekend werk om je weer een uur aan de radio te kluisteren, dus zaterdagavond om 19.00 uur, Nederbeat op 192, luister mee, goed idee ;)

• 2 antwoorden
    • 930 weergaven
  6. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 929 weergaven
  7. Ik weet niet of ik ze al eerder geplaatst heb, maar vind er nog twee zonder exacte datum: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 929 weergaven
  8. Voor de verwerking en upload, met dank aan Harm Koenders 819__19.03.1989__12.00-1300-RiaValk_Nonstop [verborgen inhoud]

9. Ross Revenge - A breathtaking film by the late Ad Roberts The footage was shot between September 1986 and April 1988. Starring Ad Roberts, Peter de Groot, Captain Willy, Peter Chicago, Mike Barrington, Tom Anderson, Arie Swets, Erwin van der Bliek, Dick Verheul, Jan Veldkamp, Johnny Lewis, Haagse Harry (Rob van de Ark), Leendert Vingerling, Marjo Marcus, Mike Watts, Ernie Stevenson, Fred Bolland, James Day, Paul Graham, Peter Philips, Kevin Turner, Mark Matthews and others.

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 3 antwoorden
    • 929 weergaven
  10. Started by martinja,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

11. Started by Vincent,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 929 weergaven
  12. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 929 weergaven
  13. Hauraki - 19661204 - Introducing Radio Hauraki [verborgen inhoud]

14. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein [verborgen inhoud]

15. Uit het archief van Ad Couwenberg: [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 929 weergaven
  16. Started by Vincent,

Een Monique Top 50 met Ronald van der Meijden en een Kans 20. Heeft iemand een lijstje van deze Top 50? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 929 weergaven
  17. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​​​​​​​​​​​​​Uitzending op de streamvan 192 Radio, zondag 19 oktober 2014[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 20.00 - 22.00 uur en woensdag 22 oktober 2014, 20.00 - 22.00 u. Presentatie: [verborgen inhoud][verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] ​ ​ 19 oktober 1964 Liefhebbers van de betere popmuziek komen weer uitgebreid aan hun trekken in dit eerste uur. The Beach Boys zijn zo populair dat zelfs een EP in de Top 100 belandt. Vandaar dat we met het mooiste nummer daarvan, Wendy, openen. E…

• 0 antwoorden
    • 929 weergaven
  18. [verborgen inhoud] Caroline 963 Dave Windsor 22-10-1984 STUDIO Een van de weinig programma's van Dave Windsor op Caroline. Hij had te veel last van zeeziekte om langer dan een paar dagen te blijven.

• 0 antwoorden
    • 928 weergaven
  19. Started by Vincent,

Twee opnames waarvan de presentatie niet bekend is: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

20. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 0 antwoorden
    • 928 weergaven
  21. Kees Pronk: MV Ross Revenge and MV Communicator in 1984/85 [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 928 weergaven
  22. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 928 weergaven
  23. Laser Hot Hits [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 928 weergaven
  24. Started by Juul,

Ik vond in m'n LP's een LP vol met electronische muziek. En daarop kwam ik dit tegen. Er staat mij zoiets van bij dat we dat bij Veronica gebruikt hebben…maar waarbij ? [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 928 weergaven
  25. 1970 is voor mij een jaar waar ik persoonlijk heel fijne herinneringen aan heb, omdat ik al een paar jaar "met electronica knutselde" had mijn vader voor mij op zolder een leuke kamer gemaakt waar ik me naar hartelust kon uitleven met oude radio's, onderdelen, soldeerbout, bandrecorders, vele ja vele geluidsbandjes en nog veel meer "onmisbare radio zooi" zodat mijn toenmalige slaapkamer van "kingsize rommelhok" weer naar nette kamer transformeerde . De jaren daarna werd die zolderkamer mijn vaste hobby stek tot 1980 toen ik een eigen flat kreeg en ik daar in notime de kleinste slaapkamer tot mijn "radio mancave" omvormde... hoofdschuddend gade geslagen door mijn toenmali…

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 928 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.