Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 671 weergaven
-
-
-
Protest!! Ja, het tijdperk van de protestsong is definitief aangebroken. Dylan gaf het goede voorbeeld, en Barry McGuire (of liever de componist P.F. Sloan) ging met Eve of Destruction de wereld over. Dit duo is weer helemaal terug met Child of Our Times, zelfde thema, maar doet het veel minder goed. Roger Miller schreef Private John Q., over een jongen die bang is het leger in te moeten nu de 3e Wereldoorlog op uitbreken staat. Maar Roger Miller zou Roger Miller niet zijn als hij niet toch een lollige draai aan het geheel zou geven: fijn, een gratis wereldreis, gesponsord door het leger! Overigens is het hier de versie van Glen Campbell. De Universal Soldier is ook aanw…
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 987 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 768 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik verwonderde me om twee uur dat we al bij 20 waren in de top 40, want het uur ervoor hoorde ik Thimo Schellevis, dus de onderste 20 heb ik dus niet gemist. Maar intussen start het tweede uur ook weer bij 20, dus dat betekent dat we de onderste 20 collectief wel hebben gemist of er moet zometeen nog een wonder gebeuren....Wel jammer dat we daardoor alle zes binnenkomers van deze week hebben moeten missen, maar gelukkig horen we de meeste nummers daarvan ook regelmatig in andere programma's terug.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 783 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-