Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 3,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 922 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 682 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 11 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 843 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 840 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 900 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo Zoek zoveel mogelijk naar oude programma's van Frans van der Beek. Dacht dat hij altijd uitzond rond 21:00 op Veronica. Speciaal zoek ik naar de uitzendingen met de top 3 tjes van luisteraars. Twee keer kwamen mijn verzoekjes aan bod, als ik dat nog ooit zou terugvinden? Al weet ik de data niet meer, waarschijnlijk is een van de uitzendingen geweest in maart. Tussen 1971-1974 Groet, Piejotter
-
-
Kijk, we zouden met het grootste gemak allemaal bekende klassiekers op de speellijst kunnen zetten, want ten slotte is 1965 sowieso een zeer vruchtbaar jaar in de popmuziek. Maar wij vinden het altijd leuker om ook wat onbekend (= minder gedraaid) materiaal te laten horen. Kijk maar eens rustig naar de lijst. Geef toe, daar zit vast wel wat 'spul' tussen dat je niet kende. Wist je bijvoorbeld dat The Searchers en speciale Amerikaanse single uitbrachten, Don't You Know Why? Dacht ik niet, hè? En kenden we Eddie Rambeau? Had een forse hit met Concrete and Clay, maar ja, dat wilden we alleen horen van de makers, Unit 4 & 2. Eddie werd gecoacht door Bob Crewe, en ook zi…
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-