Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
Gisteren met Ad een filmpje gemaakt voor KRO's reunie. Al vroeg verzamelen in Hillywood. We wisten het wel maar wat is dat een gedoe zeg bij de TV. Alles tig keer over. En interviews maken met muziek d'r onder en dan moesten wij zeggen;"jongens niet zo slim want als je gaat monteren en de muziek zit er onder......" En 7x een LP uit een rek halen......en maar weer over.......Daarom wilde ik nooit bij de TV. Gewoon lekker radio. Voor waarschijnlijk 10 minuten bezig geweest van 11.30-16.00 uur.... Pfffffff, Ik ben nog dood op.
-
- 21 antwoorden
- 4,6k weergaven
- 1 follower
-
-
De gegevens zijn overgenomen van de cassette, maar ik twijfel of het wel klopt. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 844 weergaven
- 1 follower
-
-
Gedigitaliseerd door Vincent twee uurtjes Laser 558 met Charlie Wolf: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Radio 390 –David Sinclair – Swing Session uitgezonden op 30 april 1967 tussen 16.30- 17.00 uur http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XAQVQHIW7WQO.mp3
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 860 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 7 december 2014[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 20.00 - 22.00 uur en woensdag 10 december 2014, 20.00 - 22.00 u. Presentatie: [verborgen inhoud][verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] ​Als je me zou vragen: van welk jaar was You’ve Lost That Loving Feeling, dan zou ik waarschijnlijk zeggen: 1965. Maar dat klopt niet, want hij kwam al in november 1964 uit. Hij staat nu nog ‘bubbling under’, zoals dat heet, maar dat duurt niet lang meer! Op het etiket… […
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​​​​​​​​​​​​​​​Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 8 februari 2015[verborgen inhoud][verborgen inhoud] 20.00 - 22.00 uur en vrijdag 13 februari 2015, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: [verborgen inhoud][verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] ​Propvol boeiende muziek zit het programma weer. Laten we ons eens concentreren op de grote onbekenden. The Tradewinds bijvoorbeeld, oftewel de heren Anders en Poncia, die een perfect surf-nummer neerzetten met New York’s a Lonely Town. Je gaat haast denken dat je in N…
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
RNI02061971AlanWest18001900 [verborgen inhoud] RNI02061971AlanWest19002000 [verborgen inhoud] RNI02061971AlanWest21002200CrispianStJohnShow [verborgen inhoud] RNI02061971CrispianStJohn17001800MikeRossShow [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein voor het opnemen en uploaden [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 757 weergaven
- 1 follower
-
-
Caroline-19851210-2100-0100-AndyJohnson
-
- 0 antwoorden
- 705 weergaven
-
-
Hierbij een paar Bart van Leeuwen shows uit mijn privé collectie!
-
Aangezien Pasen al onderweg is nog ff een kerstprogramma [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
Time for the next month: November 1983. Not much, this is all I have: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] The result on Radiopedia: [verborgen inhoud] Please, let's have the discussion in this topic in English.
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
VOO-TV-19760421-Veronica aan land-eerste TV avond Veronica als aspirant omroep VOO. opgenomen van G-TV (geschiedenis TV). [verborgen inhoud] Link geldig tot 26-aug.-2016. Groet Henk.
-
- 8 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 880 weergaven
-
-
31 augustus 1974….. een datum om nooit te vergeten en die ook in de toekomst nooit vergeten mag worden, een datum die niet meer weg te denken is uit de geschiedenislijn van Nederland. Daarom beheert Museum RockArt in samenwerking met Stichting Norderney voor een belangrijk deel het cultureel erfgoed… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 563 weergaven
-
-
Hier een stuk RNI. Ik weet er niks van. [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 787 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 721 weergaven
-
-
Harde schijf opruiming: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 610 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 828 weergaven
-
-
Ik wil even opmerken dat het hoofd van de tipparade niet correspondeert met de lijst die daaronder staat. Deze is nog van afgelopen week. Het is misschien beter om die lijst zolang te verwijderen totdat de nieuwe geplaatst wordt.
-
[verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-