Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.301 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 942 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 927 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 822 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 924 weergaven
-
-
Peter Koelewijn vervangt Pierre Kartner. [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 6 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
299 foto's en 11 video's staan nu online: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Ben ik al m'n Veronica bladen op volgorde aan het leggen kom ik ineens dit fenomeen tegen...... En blad van 4 augustus 1974 nummer 31. En nog een blad met nummer 31 maar dan van 3 augustus 1974. Het ene is 3e jaargang en de andere 4e jaargang. "ik wordt gek......" zou van Duin zeggen.... Wie heeft de oplossing? Of zie ik iets over het hoofd ?
-
[verborgen inhoud] Opgenomen door Martin van der Ven in Denemarken.
-
- 0 antwoorden
- 835 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opgenomen door Martin van der Ven in Denemarken.
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 881 weergaven
-
-
Een opname zonder omschrijving. Het is Caroline, 1980 en Hugo de Groot. Iemand zin om dit uit te zoeken? [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 904 weergaven
-
-
De eerste editie van de Euro Hits Top 40 (volgens de info bij de band) [verborgen inhoud] Heb je meer informatie over dit programma? Misschien is het dan een goed idee om deze pagina verder aan te vullen: [verborgen inhoud] De (niet complete) lijst staat hier: [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
Op zaterdag 24 augustus 1974 werd tussen 12:00 en 15:00 de laatste Noordzee top 50 (nr 179) uitgezonden op RNI-220. Presentatie Ferry Maat. RNI Top 50 Ferry Maat - 240874 1200-1300.mp3 : [verborgen inhoud] RNI Top 50 Ferry Maat - 240874 1200-1300.mp3 : [verborgen inhoud] RNI Top 50 Ferry Maat - 240874 1400-1500.mp3 : [verborgen inhoud] groet, janf
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
Is er iemand die op Radio 5 Nostalgia de Tinekeshow opneemt van maandag 25 t/m vrijdag 29 augustus en op zondag 31 augustus van 12 tot 2 op RADIO 1 samen met Govert van Brakel en met Lex Harding als gast? Edwin
-
- 13 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
Een cassette met alleen Radio 390 edn Christopher Clarke als informatie. Iemand tijd om dit uit te zoeken? [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
The Kinks story: [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
Twee opnames van Radio Caroline via de satelliet met Rico, die 5 maanden eerder nog op de Ross Revenge zat. Ik heb het tipstip van uitzending niet meegekregen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit archief van Martin van der Ven.
-
- 0 antwoorden
- 884 weergaven
-