Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 895 weergaven
-
-
-
Mij is opgevallen dat de top 40 en tipparade niet meer zichtbaar zijn. Is dit een fout of is er iets anders aan de hand? Ik wil wel graag de tiplijstjes verzamelen. De top 40 is niet het grootste probleem, die heb ik wel.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 926 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 9 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 25 juli 2015, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. Na drie weken herhalingen pakt de UK Top 40 vanaf deze week weer uit met nieuwe afleveringen. We beginnen met 28 juli 1973. Op 1 vinden we de omstreden Gary Glitter met I’m The Leader Of The Gang. De zoveelste hitsingle van Gary (Paul Francis Gadd) stond in… lees verder > [url={url}]Lees verder[/url]
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 13 februari 2016, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. Vanavond gaan we heel ver terug in de tijd naar februari 1957 én 1958. Je hoort telkens de 20 grootste hits in de UK (een lijst met 40 plaatjes was er toen nog niet, vandaar). Tussen 20 en 21u is 1957 aan de beurt. Op 1 vinden we… lees verder > Lees verder
-
- 1 antwoord
- 833 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zondag 16 oktober 2015 20.00- 22.00 uur en 21 oktober 2016, 23.00 - 01.00 u. Presentatie: Dirk van Dijk en Jan Lahmeijer Opvallend hoeveel titels van popliedjes in de zgn. gebiedende wijs staan, d.w.z. dat het een soort bevel inhoudt meestal gericht aan de geliefde. Dat begint vandaag al meteen met: Reach Out I’ll Be There, gevolgd door Run Run Look and See (dat zijn wel drie bevelen in één titel!). Verder… lees verder > Lees verder
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 644 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 877 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 943 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 2 followers
-
-
MiAmigo-19750314-PeterVanDam-Live Opname van Douwe Dijkstra
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
14-1-1976 ... Precies 44 jaar geleden logeerde ik bij Joop Verhoof en Mi Amigo vrienden in Playa d'Aro om Kerst en Oud en Nieuw te vieren. Het was dacht ik op nieuwjaarsdag, tijdens een luie zondagmiddag op de berg Mas Nou rond het zwembad van Stan en Michelle Haag, toen - na een paar drankjes - om de een of andere vergeten reden Stan de naam 'Amalia' liet vallen, wat op dat moment nogal grappig absurd, camp en ouderwets klonk. Iedereen moest lachen. Stan, hilarisch, spits en geestig als altijd, ging door en rijmde ter plekke een bizarre tekst, zong die op een hoempa-achtige carnavals melodie en zei: "Carnaval..???" Iedereen zag meteen het potentieel voor een …
-
- 11 antwoorden
- 3,5k weergaven
-
-
-