Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,9k weergaven
  2. [verborgen inhoud]

3. [verborgen inhoud] Tijd niet bekend.

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  4. Started by Vincent,

Een mooie set programma's uit 1967. Wie kan/wil de presentatie uitzoeken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  5. Started by Jaap De Vries,

[verborgen inhoud] Radio Veronica - 1970-01-01 0230-0300 - Klaas Vaak - Radio Drama - Live.mp3 [verborgen inhoud] Radio Veronica - 1970-01-01 2300-0000 - Klaas Vaak - Radio Drama - live.mp3 [verborgen inhoud] Radio Veronica - 1970-01-21 2300-2400 - Klaas Vaak - Radio Drama.mp3 [verborgen inhoud] Radio Veronica - 1970-01-21 2400-0100 - Klaas Vaak - Radio Drama.mp3 [verborgen inhoud] Radio Veronica - 1970-01-27 0100-0200 - Klaas Vaak - Radio Drama.mp3 [verborgen inhoud] Radio Veronica - 1970-01-28 2400-0100 - Radio Drama - Klaas Vaak.mp3 [verborgen inhoud] Radio Veronica - 1970-02-01 1900-1922 - Klaas Vaak - UK Charts.mp3 [verborgen inhoud] Radio Veronica - 1970-03-01 1300-…

• 1 antwoord
    • 1,8k weergaven
  6. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 9 antwoorden
    • 3,1k weergaven
  7. Started by Ben,

Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Mogelijk is de 1000-ste Jukebox al eerder door anderen gedeeld op dit of een ander forum. [verborgen inhoud] De opname klinkt wat dof, maar is wel aangenaam om naar te luisteren.

• 4 antwoorden
    • 2k weergaven
  8. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 700 weergaven
  9. Started by Albatrosstudio,

[verborgen inhoud] DD R2R 407 AR Radio 819 Live Broodje Ross met Colin Peters vanuit de Overdrive studio met veel technische problemen 22-6-1989 12.25-14.00h Radio 819 Live Erik Beekman 18-7-1989 8.32-09.00h

• 2 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  10. [verborgen inhoud] Caroline 4-7-74 Andy Archer met een "message for Buster" op hoge snelheid afgedraaid (Playa tapes).

• 0 antwoorden
    • 544 weergaven
  11. Caroline South 259 Henry Morgan 0935-1200 27/02/68 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 457 weergaven
  12. [verborgen inhoud] Radio 819 Live Broodje Ross Colin Peters vanuit de overdrive studio met veel technische problemen 22-6-1989 12.25-14.00

• Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 543 weergaven
  13. Deze opname komt van een cassette van ANORAKS UK. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 511 weergaven
  14. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud]

15. Snik. De laatste dag... [verborgen inhoud] weer zonder mijn commentaar, aanvullingen etc. van harte! Groet, Jan

• Bedankt
      • Vind ik leuk
      • Treurig
    • 6 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  16. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  17. Started by Leen1956,

Bij het opruimen van mijn archief kwam ik het volgende tegen in het 'AKAI magazine 1973'. Ik heb altijd begrepen dat de recorders van Veronica eigenlijk geen Akai recorders zijn, maar 'gerebrande' apparaten van een ander merk.

18. Ik ben op zoek naar dit Mi Amigo uur. Hierin draait Ferry een verzoekplaat voor mij. Hopelijk heeft iemand deze in zijn collectie en zou die hem hier willen plaatsen. Zeer bedankt voor het nazoeken! Met vriendelijke groet Ton

19. Op die dag werden de meeste programma's live gepresenteerd vanaf de Mi Amigo tijdens een noordooster storm. De uren tussen 1200 en 1509 heb ik, ben echter op zoek naar de resterende uren die dag, voorzover die beschikbaar zijn. De heren Jacobs en vd Mast presenteerden die dag om en om. Paul de Haan.

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 14 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  20. Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 4 antwoorden
    • 724 weergaven
  21. Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  22. Radio 819 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 515 weergaven
  23. De live programma's van Radio Mi Amigo vond ik toch altijd leuker dan de ingeblikte shows uit Playa de Aro. De studio aan boord bestond uit apparatuur die soms al ver over zijn houdbaarheids datum was, zoals potmeters in het Gates mengpaneel die haperden, spotmasters die niet werkten, platen die niet aan boord waren, en nog veel meer zaken maakten de live shows leuker om naar te luisteren. Ik deel met jullie een nog jonge Jan de Hoop a.k.a. Frank van der Mast aan boord van de "EmVee" op 22 Oktober 1977. 1100-1200 [verborgen inhoud] 1200-1300 [verborgen inhoud] 1300-1400 [verborgen inhoud] 1400-1500 [verborgen inhoud] …

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 552 weergaven
  24. Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 2 antwoorden
    • 734 weergaven
  25. Erres TR 4636 UHF - een unieke televisietoestel met middengolfontvangst en een Radio Veronica-toets. Dit is een advertentie uit het Algemeen Handelsblad van 14 oktober 1963. Zie ook: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 5 antwoorden
    • 636 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.