Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.300 discussies in dit forum
-
Twee opnames die reeds zijn aangeboden maar nog even wat aan de geluiskwaliteit gedaan, beetje bijzonder zijn deze recordings wel. Eerst Radio Mi Amigo 23 juli 1976 van 06.50 to 08.00 uur, dus inclusief een stukje Steve Kent nog op Caroline. We hadden het niet slecht op radiogebied, immers naast de weelde van Mi Amigo die al sinds aug 74 met twee vingers in de neus een lange vinger opstak in de richting van de Haagse Overheid was er ook all day Caroline op 1562 kc/s 192 meter. Wat zal dat op het ministerie azijnpissen zijn geblazen, dachten ze na augustus 74 verlost te zijn van die zeezenderradioschavuiten, niet dus. Mi Amigo was Biznizz ez joezjoeal en Marc …
-
Niet mijn favoriete weer. Aan boord was dat natuurlijk wel lekker, een fris windje en wat ontspanning. Cees Manintveld ging een stukkie fietsen en Lex ging vissen. foto: © Stichting Norderney
-
- 20 antwoorden
- 3,7k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 838 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 19 november 2016, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. Vanavond de volledige UK Top 40 van 50 jaar geleden. Op 1 The Four Tops met Reach Out I’ll Be There. Nieuw in de lijst: Ken Dodd op 38, Tom Jones op 35 en Val Doonican op 31. Een hitlijst van 1966 is altijd een mooi excuus om… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
The next month: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] The scedule with the djs made from the recordings in my archive: [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Voor wie het nog niet weet, ik heb mooie Veronica opnamen op het andere forum geplaatst. Eindelijk goede versie (op laatste half uur na) van de Top 100 AT van 25-09-1968 en Veronica 22-06-1968 compleet van 07.00 - 20.00 incl tipparade met Rob Out. Rob
-
- 6 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
270 1967 03-00 1800-1830 GuyHamilton - Top30.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 606 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 699 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 858 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] Het zou [verborgen inhoud] moeten zijn...
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Groet, John
-
- 0 antwoorden
- 587 weergaven
-
-
Korte fragmenten [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 606 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen
-
- 0 antwoorden
- 701 weergaven
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 892 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Helaas totaal geen gegevens RadioMiAmigo-onbekend [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 4,8k weergaven
- 1 follower
-
-
In zijn zoektocht naar audiofragmenten kwam ik enige tijd geleden in contact met Herbert Codée. Toevallig bleek hij de zoon van een volle nicht van mij te zijn. Herbert maakt De Radio Podcast met vandaag een deel over 100 jaar radio met veel links naar zeezender bekendheden. [verborgen inhoud] Op zijn LinkedIn schreef Herbert onlangs: Het is tijd om afscheid te nemen. 11 jaar heb ik voor de EO gewerkt. Een bijzonder fijne tijd. Ik heb kunnen pionieren op podcast gebied en innoveren met VR voor The Passion. Daarnaast aan vele andere radio en online projecten meegewerkt, zowel aan de concept als uitvoerende kant. Maar ook mocht ik 3 maand…
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Ik zoek de uitzenddatum. Wie weet hem? [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 917 weergaven
-
-
-
-
[verborgen inhoud] CAROLINE AND MI AMIGO 1976 24/07/1976 - 12/11/1976 MARK LAWRENCE CAROLINE 259 MARK LAWRENCE CAROLINE 192 MONDAY 1976/07/26 MI AMIGO 259 JONATHAN DAY CAROLINE192 AD FOR 10 YEARS OF OFFSHORE RADIO ALBUM STEVE KENT CAROLINE 259 STUART RUSSELL CAROLINE 259 MI AMIGO CAROLINE PETER CHICAGO CAROLINE MARK LAWRENCE CAROLINE ED FOSTER '192 AND 259' CAROLINE RETURNING AFTER ROUGH WEATHER ED FOSTER MI AMIGO CAROLINE MARK LAWRENCE CAROLINE ED FOSTER 192 CAROLINE 259 ED FOSTER CAROLINE MARK LAWRENCE 259 CAROLINE 259 CAROLINE 259 ED FOSTER CAROLINE 259 ED FOSTER CAROLINE ON 259 AND 192 ED FOSTER CAROLINE 192 …
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Volgende update: 4 september
-
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
-