Geplaatst 7 februari 201213 jr. Auteur Hmm misschien de Astra satelliet uplink in Unterföhring in het zuiden van Duitsland?
Geplaatst 7 februari 201213 jr. Wallis, Switzerland The Earth Station for Satellite transmissions in near Leuk in the canton of Valais (Wallis). It is operated by Satlynx? Earth Station
Geplaatst 7 februari 201213 jr. Ach ja, voor sommige misschien wel makkelijk. Zelf vind ik deze toren wel apart. Naam en locatie dus maar weer.
Geplaatst 7 februari 201213 jr. Hij is goed Rob, zelf geweest of gezien? TelemaxTurm 282.2 meter uit 1992 Telemax Telemax Turm Hanover Ann jou dus Rob.
Geplaatst 7 februari 201213 jr. Nee, ik heb 'm nog niet live bekeken.. Maar ik ken het ding wel van foto's. De nieuwe: Heeft iets met een schip te maken. Meer zeg ik even niet,
Geplaatst 7 februari 201213 jr. Auteur En ik gok dat rechts de Communicator nog is te zien. Oftewel dit is Margeret's Hope Orkney
Geplaatst 7 februari 201213 jr. Heel goed! ( of eigenlijk niet, maar je begrijpt wat ik bedoel... ) Next!
Geplaatst 7 februari 201213 jr. Auteur Hehe. Ik had toevallig onlangs zelf met google maps rondgekeken in die omgeving. Herkende de foto dus meteen. De volgende opgave:
Geplaatst 8 februari 201213 jr. Auteur Een hint dan maar: Het is in Europa en de toren staat op het omroepcomplex.
Geplaatst 9 februari 201213 jr. Ok, even wat lastiger, denk ik... Deze foto is zo'n 19 jaar oud. Succes!
Geplaatst 9 februari 201213 jr. Uh ja..........hint misschien? Oke.. Het betreft een "gelegaliseerde piraat", die inmiddels niet meer is..
Geplaatst 10 februari 201213 jr. Zoveel gelegaliseerde piraten zijn er niet. En Keizerstad hield nog niet zo lang geleden op. Bovendien kwam de foto me bekend voor. Groet, Martin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.