Geplaatst 22 maart 201312 jr. Bron: Villa media. http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/prins-bernhard-betrokken-bij-zenderruzie/#When:07:35:41Z
Geplaatst 22 maart 201312 jr. “Ik vind het hoogst opmerkelijk dat aandeelhouders van die statuur hierbij betrokken zijnâ€, Naïef gedacht van die directeur van Broadcast Partners Robert-Jan van der Hoeven. Die prins is ook maar een gewoon mens van vlees en bloed. Robin
Geplaatst 23 maart 201312 jr. Dus de optie dat de prins fout zit is nog open. Overigens kan de vergunning van WildFm zo worden ingetrokken omdat de nieuwe vergunninghoiuder = CRC Media BV (of zoiets) niet voldoet aan de vergunningsvoorwaarden tav de digitale verplichting. Die houdt in dat je een samenwerkingsovereenkomst moet hebben getekend met de andere vergunninghouders in je allotment, in dit geval 8A (Randstad). Het contract staat nog op de vorige vergunninghouder WildFM BV die dus geen vergunning meer heeft. Ze hebben niet eens de andere vergunninghouders van de wijziging op de hoogte gesteld, hoewel dat wel verplicht is (1 van hen ben ik, dus vandaar). Ook AT zit fout, want de overdracht had zo niet gemogen. Maar ja, Koninklijke familie erachter en dan zien regels en wetten er opeens heel anders uit. Ik denk dat ook maar eens zo'n figuur aan de haak sla.
Geplaatst 23 maart 201312 jr. Laat ik n denken dat er een sappig verhaal uit de zeezender periode boven water zo komen, jammer. vr.gr.anne
Geplaatst 23 maart 201312 jr. Ook over radiostations van tegenwoordig zijn best sappige verhalen te vertellen. Over elkaar van de FM-band af drukken bijvoorbeeld valt veel meer te vertellen...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.