Spring naar bijdragen

Ik zoek Johnny Halliday met...


Harm ten Brink

Aanbevolen berichten

Vrienden, hoe zoek je een plaat als je de titel niet weet maar wel het sterke vermoeden hebt wie de artiest is.

Het hitdossier biedt geen uitkomst evenals 'Youtube' waar ik tientallen clips heb afgespeeld.

Ik associeer de plaat met de zeezender Veronica (Franstalig) en weet zeker dat ik hem ook weleens op de 192-stream heb gehoord.

Het refrein is prettig, vlot en klinkt vooruitstrevend.

De plaat moet dus van vóór 1974 zijn.

Iemand suggesties?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit item met verbazing heb zitten lezen ...... hahaaa !

Van Harm was ik dit toch niet gewend, maar je ziet het, het beste paard kan wel eens struikelen en de beste ruiter wel eens duikelen ....

Rien, die iedereen morgen een fijne dag wenst (en een fijne voortzetting van de maaltijd .... met spekjes en zo)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit item met verbazing heb zitten lezen ...... hahaaa !

Van Harm was ik dit toch niet gewend, maar je ziet het, het beste paard kan wel eens struikelen en de beste ruiter wel eens duikelen ....

Rien, die iedereen morgen een fijne dag wenst (en een fijne voortzetting van de maaltijd .... met spekjes en zo)

Ik ben er zeker 20 jaar tussen uit geweest en dan ga je dingen vergeten.

Dat stoort me enorm maar het is niet anders...

Als ik ga vragen of "Yellow submarine" door de Rolling Stones is gemaakt dan mag je me ernstig waarschuwen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er zeker 20 jaar tussen uit geweest en dan ga je dingen vergeten.

Dat stoort me enorm maar het is niet anders...

Als ik ga vragen of "Yellow submarine" door de Rolling Stones is gemaakt dan mag je me ernstig waarschuwen :-)

Het is een bekend verschijnsel hoor Harm. Ik heb er ervaring mee ......

Anderhalf jaar geleden heb ik heftige problemen gehad met de hersenen. Dat is allemaal weer goedgekomen maar je schrikt toch.

Het enige waar ik moeite mee heb is namen onthouden.

Rien, die het leven nog steeds positief benadert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop wel eens naar de keuken om wat te pakken en als ik voor het aanrecht sta weet ik niet meer wat.

Dat heb ik de laatste tijd ook en als ik dan terug loop naar de huiskamer schiet het mij (gelukkig) toch meestal weer te binnen.

Robin


Ik geef toe dat ik soms op mijn eigen zender platen hoor waarvan ik echt niet meer weet wie of wat het is.

Zo'n tien jaar geleden wist ik vrijwel elke titel uit het Hit Dossier aan de juiste artiest te koppelen.

Dat lukt nu echt niet meer.

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het griezelige is dat je je dat allemaal zo bewust bent. Inderdaad opmerken dat je er niet, of moeizaam, in slaagt om een rijtje titels aan de juiste artiest te koppelen. Niet meer gewoon zeker weten of die deun nou uit '68 of '69 komt.

Ik vind het een heel onaangename ervaring. Gewoon op weg om een mummelende oude zak te worden.

Eng.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.