Geplaatst 11 juli 201312 jr. Wat is het stil. Iedereen op de camping? (campong). Hier op de Veluwe is het al weer druk. Juul
Geplaatst 11 juli 201312 jr. Ik ben nog gewoon thuis en aan het werk, waar het overigens ook een beetje rustiger gaat worden. Ik ga 20 juli een weekje weg. Jan-Fré
Geplaatst 12 juli 201312 jr. Nu net in de trein op weg naar huis vanaf vlieland. Veerboot heen en zeilend terug. Laatste is toch mooier ,
Geplaatst 12 juli 201312 jr. Tot nu toe hebben we nog geen vakantie gehad maar met de herfstvakantie zitten we weer in de Elzas. Ondertussen heb ik het redelijk druk met het maken van 'roll-up banners' en een circus gerelateerde opdracht.
Geplaatst 12 juli 201312 jr. Auteur Kijk da's mooi en goed nieuws Harm in deze toch moeilijke tijden! Sukses. Juul
Geplaatst 12 juli 201312 jr. Beetje niet doen vertellen wanneer je op vakantie gaat op Internet, maar we gaan wel! Morgen eerst een dagje Zuid Limburg, stoomtreindagen bij de ZLSM achter de Stoomloc 01 1075 aan van de Stoom Stichting uit Rotterdam! Dat is toch ook een beetje vakantie! Groet Hans
Geplaatst 14 juli 201312 jr. Do's en don't op internet: nooit vertellen wanneer je op vakantie gaat. Ben nu niet op vakantie, wel een beetje stilop de site, want daar is het veel te lekker weer voor. Edwin
Geplaatst 14 juli 201312 jr. Helemaal mee eens heren! Maar niet iedereen heeft een zwaar beveiligd huis die aangesloten is op een alarmcentrale. (Dat kan in mijn geval ook niet...) Nog afgezien van enkele andere voorzieningen die ongewenste types buiten moeten houden. Daar komt nog bij dat de sociale controle van mijn buren groot is.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.