Geplaatst 14 juli 201312 jr. Leuk om te zien, maar o zo gevaarlijk omdat je niet weet welke vermogens er gebruikt worden. Maar welke zender zou het zijn?......Wel vlakbij de kust. Juul
Geplaatst 14 juli 201312 jr. Gezien de draden partij die daar rond slingert, het open hek, zou ik zeggen dat de mast recentelijk buiten gebruik is gesteld. Neemt niet weg dat je dit soort beklimmingen nooit zonder "harnas" moet uitvoeren dus blijft het nog steeds gevaarlijk. Rob V.
Geplaatst 14 juli 201312 jr. Wel een mooi uitzicht, maar ze krijgen mij daar nog niet voor een miljoen bovenin! Jan-Fré
Geplaatst 22 juli 201312 jr. Auteur Neemt niet weg dat je dit soort beklimmingen nooit zonder "harnas" moet uitvoeren Een beklimming zoals het hoort. Je doet er wat langer over, een tikkeltje saaier, maar wel een stuk veiliger. Robin
Geplaatst 22 juli 201312 jr. Lijkt me een weer meetmast, geweest, want alles ziet er verlaten uit. Zoiets staat ook bij Cabauw, Lopik. Zag een windmeter en een zon-meter. Beetje legerachtig, zelfde grijze verf als mijn mast in U. Geen zendmast dus, ik zie geen antennes, tuidraden niet geisoleerd dus geen AM. Gevaar zit in staat van mast, vlak bij zee, roest waar je bij staat, dus dat het ding of tuidraden breken als jij erin gaat hangen.... (is dus in Cyprus, kan het noorden zijn, Turks gedeelte wat redelijk in verval is geraakt na de Turkse actie)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.