Geplaatst 25 februari 201411 jr. Ik lees de Telegraaf niet maar een TROS collega mailde dat "ik er in sta" vanochtend. Maar waar gaat dat dan over? Weet iemand dat? Juul
Geplaatst 25 februari 201411 jr. "Heel toepasselijk wordt de erfenis van Radio Veronica bewaard in een garagebox. Daar digitaliseren Adje Bouman en technicus Juul Geleick 2000 audiotapes voor het nageslacht. Als de tijdmachine van professor Barabas bestond, zou schatbewaarder Juul 'm meteen gebruiken, vertelde hij. Of hij niet teveel in het verleden leeft? Waarom niet? Het is een fijn gevoel" Bron: Telegraaf
Geplaatst 25 februari 201411 jr. Geen idee. Via lexis nexis heb ik de tekst even voor Juul opgezocht. In de begeleidende tekst staat: SECTION: RTV; Blz. 2 LENGTH: 269 woorden Gezien de overige tekst lijkt het wel om een recensie te gaan. Het is vooral een nikszeggend stukje.
Geplaatst 25 februari 201411 jr. De volledige recensie over de aflevering van De Reunie over Radio Veronica in De Telegraaf van dinsdag 25-2-2014: http://www70.zippyshare.com/v/78425717/file.html Gr, Melle
Geplaatst 26 februari 201411 jr. Typisch een schrijver die een voorbeeld kan nemen aan Rob, die zich wel inlas..
Geplaatst 26 februari 201411 jr. Typisch een schrijver die een voorbeeld kan nemen aan Rob, die zich wel inlas..
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.