Spring naar bijdragen

WLNG oldschool oldiesradio,lots of Pams


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds 2004 luister ik met grote regelmaat naar Oldies 92 WLNG, een statiion dat onveranderd sinds 1964 oldies mixt met local commercials en PAMS, lots of PAMS jingles. Rusty Potz zit ook sinds het begin bij het station en heeft dagelijks een twee uur durende show tussen 21 en 23 uur< USA time 15-17 uur>.

Via http://www.wlng.com/ kun je niet alleen live meeluisteren maar het station heeft gedurende de Potz show de webcam live aan, zeer goede kwaliteit. We zien potz in "actie" in een studio die van boven tot onder is volgepakt met jinglecarts....... helaas, ze worden niet meer gebruikt, maar het levert een prachtig plaatje op.

WLNG 50 years the home of oldies en PAMS jingles. Ze hebben niet 1 serie gemist.

Paul de Haan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor deze posting, Paul. Ik was 'm (alweer) vergeten, maar WLNG is nog steeds een genot om naar te luisteren. Staat inmiddels bij de favorieten op de WiFi radio. Een DJ met een stropdas om, da's lang geleden dat ik dat gezien heb!

Ja, Rusty Potz, de man is a living legend. Wat ik zo bewonder in WLNG dat men weigert het jongere publiek te zoeken, men blijft heel duidelijk trouw aan de luisteraars die waarschijnlijkals sinds 64 naar WLNG luisteren, je merkt het ook aan de commercials, echt gericht op hun seniorenpubliek. WLNG legend Paul Sidney is helaas een aantal jeren geleden overleden, gelukkig weet men het staion op zijn koers te houden.

Zie ook hier: http://en.wikipedia.org/wiki/WLNG

Overigens maakte Potz zijn stopdas wel los. In zijn programma hoor je veelvuldig een bel en dan bedoel ik niet de bel die aan het einde van de veel gedraaide WLNG jingle te horen is. Aan zijn rechterkant ha gt een bel, Potz geeft er veelvuldig een slinger tegen aan.

Paul de Haan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In zijn programma hoor je veelvuldig een bel en dan bedoel ik niet de bel die aan het einde van de veel gedraaide WLNG jingle te horen is. Aan zijn rechterkant ha gt een bel, Potz geeft er veelvuldig een slinger tegen aan.

Ja, leuk is dat. Doet me denken aan sommige van die Cruisin' LPs, waar je DJ's met toeter of iets dergelijks hoorde. Ik heb ff zitten kijken, de meeste "on-air staff" zijn redelijk op leeftijd, wel veel met stropdas, zoals 't hoort :)

Ik geniet altijd van "radio kijken", Rusty heeft er een kijker bij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke zender,

Muziek is goed, vormgeving zeer goed, goede pres.

Alleen die reclame, te veel, te lange spots....

De reclame teveel...... ja t gaat ze wel om de Dollars en veel van hun reclame is natuurlijk zeer lokaal.

Te lang, ja. Veel van hun commercials worden door de ondernemers zelf ingesproken, das ook een beetje hun kracht denk ik, een vaste zeer trouwe kern van adverteerders die het ook prachtig vinden zichzelf terug te horen in de eigen commercials. In de VS noemen ze dat "mom and pop commercials"< vrij vertaald, Pa en Moe reclames>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.