Geplaatst 20 augustus 201411 jr. Hier wat jingles van Radio London. Voor vele de beste zeezender die er ooit is geweest. Radio London gebruikte ondermeer Pams jingles series 22. Dirk
Geplaatst 20 augustus 201411 jr. Hier wat jingles van Radio Londen. Voor vele de beste zeezender die er ooit is geweest. Radio Londen gebruikte ondermeer Pams jingles series 22. Dirk Weet je het zeker van Pams Series 22? Volgens mij had Radio London alleen PAMS Series 16, Series 17, Series 18, Series 26D en Series 31. Peter
Geplaatst 20 augustus 201411 jr. Ik heb ze allemaal op CD, maakt mij allemaal niet uit van welke serie ze zijn.....(hi).
Geplaatst 20 augustus 201411 jr. Auteur Je hebt gelijk,ik bedoelde Pams series 18 sonosational.uit 1961. Dirk
Geplaatst 21 augustus 201411 jr. Dirk, het is Radio London en niet Londen ..... foei ! Rien, die het af en toe weer eens leest (en niet weer is leest, zoals tegenwoordig sommige analfabeten schrijven)
Geplaatst 21 augustus 201411 jr. Dirk, het is Radio London en niet Londen ..... foei ! Rien, die het af en toe weer eens leest (en niet weer is leest, zoals tegenwoordig sommige analfabeten schrijven) Tijdens WO2 was er in België een Radio Londen, maar ik weet zeker dat die geen PAMS gebruikten :-)
Geplaatst 21 augustus 201411 jr. Prachtig pakket, hulde, zo zou je ze ook weer op bijv. radio5 moeten horen, bedankt voor het plaatsen
Geplaatst 21 augustus 201411 jr. zo zou je ze ook weer op bijv. radio5 moeten horen Misschien kunnen ze dan ook gelijk, de typische Radio London plaatjes, eens gaan draaien. Robin
Geplaatst 26 augustus 201411 jr. Dat waren inderdaad nog eens jingles, mooi gezongen en goed verstaanbaar. Vele malen beter dan het "owwoooohwow" gegil dat tegenwoordig standaard schijnt te zijn.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.