Spring naar bijdragen

LIVE Videobeeld tijdens Veronicadagen vanuit RockArt + ABBT Classics


Per

Aanbevolen berichten

Net als gisterenavond zit ik ook nu weer ontzettend te genieten van de live beelden en praatjes, muziek etc.... Will Luikinga en Ad Bouman zijn toch een lekker stel samen :-)

Helaas kan ik er vandaag niet bij zijn in RockArt... Maar ik volg het via de radio/video en dat is ook erg fijn...

Fantastisch dat de boordstudio weer in ere is hersteld.... Nu de Norderney nog ( stiekem) naar zee slepen en we gaan weer echte radio maken... ;-)

Veel dank aan de mensen van het restauratieteam die dit mogelijk hebben gemaakt. 

Groet, Anneke 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Harm, slecht in namen. Was niet Koos maar Jan Steen. Hoor het Ad net nog even roepen.

Jan Steen - echte naam Ton Steinz, is advocaat in ruste in t' Gooi en was nieuwslezer aan boord.

Hij verdedigde ons (het personeel) tijdens de hoorzitting op 18 april 1973 in de tweede kamer.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik hem 'm weer.

 

Alex belde om 13:20 of ik ff wat footage wilde draaien om 13:50 op de 'Norderney' bij Tineke i.v.m. de opening van de boordstudio.

Ik was net op tijd om het integraal mee te nemen.

Bijgaand een 'still' van Tinus en Marc van Amstel:

 

© 2014 Harm ten Brink

No distribtion without creditline!

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuus voor de wat houterige live videostream van de afgelopen dagen. Helaas hadden we (nog) niet de juiste camera's voorhanden om deze eerste keer tot een volledig succes te maken. Hopelijk hebben we toch de sfeer een beetje kunnen overbrengen.

Ik vind het al knap dat Ad je iedere keer weer zo gek krijgt...

Hulde aan Alex: Cameraman, regisseur, editor, schakeltechnicus, kleurcorrectie, geluidsmontage en ga zo maar door...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.