Geplaatst 8 januari 201510 jr. 538-19930409-1400-1500-Erik de Zwart. http://www23.zippyshare.com/v/43117108/file.html Met dank aan Wout Koelewijn. Groet Henk.
Geplaatst 8 januari 201510 jr. Hé Henk, wat ben je toch kort van stof de laatste weken............. Is alles OK met je ? Juul
Geplaatst 8 januari 201510 jr. Auteur Dag Juul met de gezondheid niet de laatste tijd ik heb net voor de kerst de uitslag van de half jaarlijkse controle gekregen in het AMC en helaas is de ziekte na 2 en een half jaar op drie plekken terug gekomen eind januari hoor ik wat ze er aan gaan doen even afwachten dus.Ik heb mij daarom in overleg helaas moeten terug trekken uit het overleg om Roulette terug te brengen waar we al een stuk mee in de goede richting zaten,maar er zijn nu eerst belangrijker dingen te doen. Groet Henk.
Geplaatst 8 januari 201510 jr. Ok Henk, Heel veel sterkte d'r mee. Ik weet het het je hebt er niet zo veel aan maar weet wel dat ik aan je denk !
Geplaatst 9 januari 201510 jr. Veel sterkte Henk. Wat het 538-uurtje betreft: het valt me op dat het station in die eerste periode best veel op het oude Veronica leek. Na een goeie gouwe ouwe (Blue Nile) een top 40-hit (Informer van Snow) en daarna Marianne Weber. Zo'n mix schijnt tegenwoordig helaas niet meer te kunnen . Jammer Edwin
Geplaatst 24 januari 201510 jr. In dit draadje wil ik graag even Henk bedanken, maar vooral heel veel sterkte wensen! Hopelijk komt het allemaal weer helemaal goed. Sterkte!
Geplaatst 25 januari 201510 jr. Heel veel sterkte. Lijkt me erg heftig en ik hoop dat alles goed komt!
Geplaatst 26 januari 201510 jr. Ook al gezondheidsproblemen Best erg. Veel sterkte................. heel veel .........
Geplaatst 26 januari 201510 jr. Henk ,,zo als wij in friesland zeggen : de kop ervoor. veel sterkte gr. jan V
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.