Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Demis Roussos overleden

Featured Replies

Geplaatst

De Griekse zanger Demis Roussos is overleden, op 68-jarige leeftijd.
Dat heeft zijn dochter gezegd tegen Le Figaro. Roussos verkocht wereldwijd meer dan 60 miljoen platen en was ook in Nederland zeer populair.

Demis Roussos was lid van Aphrodite's Child en begon in de jaren 70 aan een solocarrière. Zijn grootste hits scoorde hij in de jaren 70 en 80.

Bron:
http://nos.nl/artikel/2015489-zanger-demis-roussos-68-overleden.html

Geplaatst

Tja, als Griekse ondernemer zal de winst van links hard aangekomen zijn.

In Nijkerk zal zijn overlijden hard zijn aangekoemen.

Aphrodites Child bracht een paar leuke en goeide platen voort, Roussos solo begon erg flauw en comnmercieel te worden.

Geplaatst

De Griekse zanger Demis Roussos is overleden, op 68-jarige leeftijd.

Dat heeft zijn dochter gezegd tegen Le Figaro. Roussos verkocht wereldwijd meer dan 60 miljoen platen en was ook in Nederland zeer populair.

Demis Roussos was lid van Aphrodite's Child en begon in de jaren 70 aan een solocarrière. Zijn grootste hits scoorde hij in de jaren 70 en 80.

Bron:

http://nos.nl/artikel/2015489-zanger-demis-roussos-68-overleden.html

Popular in England,too,in the 1970s.  My mum bought his singles and LPs. I liked his unique voice. Sad to read he has died.

Geplaatst

Ik druk mij voorzichtig uit;"Zijn platen zouden niet mijn eerste keuze zijn".

En inderdaad Ruud, ik dacht ook direct aan Nijkerk. ( Nee niet aan Lex ).

Juul

Geplaatst

In de Volkskrant van vandaag een kort intervieuwtje met Bert van Breda over Demis Roussos.

Waarom wordt daar 192 TV nou weer niet genoemd.

Geplaatst

In de Volkskrant van vandaag een kort intervieuwtje met Bert van Breda over Demis Roussos.

Waarom wordt daar 192 TV nou weer niet genoemd.

Omdat Bert het er wellicht niet over gehad heeft misschien?

Geplaatst

In de Telegraaf zegt Bert van Breda: "In 2011 zou hij (Roussos) naar Nederland komen om mijn themakanaal 192tv te openen. Op het laatste moment moest hij verstek laten gaan, omdat hij in een film een Griekse priester zou spelen, en de opnamen waren uitgelopen".

Gr.thijs

Geplaatst

Omdat Bert het er wellicht niet over gehad heeft misschien?

Heel goed mogelijk, maar een redacteur kan ook zn huiswerk doen en via Google aan wat achtergrondinfo komen.

Geplaatst

Omdat het artikel over Demis Roussos ging, en niet over 192tv?

Geplaatst

Demis was a major artist in the last couple of years of Veronica and RNI and probably the most successful artist in the Top 40 in 1973, with two number one hits and two others that made the Top 5. "Schones Madchen aus Arcadia" was a good record and a worthy number one. Whilst "Someday somewhere"  started 1974 in the same manner, it did not spend long in the Top 40 and it was clear that 1973 had been his most successful year. Even so, he had a few big hits later - "Auf Wiedersehen", "Perdona me", "Lost in love" amongst them - and it's sad to hear that he has died at a relatively young age.

Regards

Michael

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.