Geplaatst 29 januari 201510 jr. Ze zijn er,de nieuwe Veronica jingles. De mooiste vind ik het tijdsein. Dirk http://www19.zippyshare.com/v/apk9FDaJ/file.html
Geplaatst 29 januari 201510 jr. Ik moet de jingleproducenten nageven, dat ze wel met hun tijd meegaan. Met andere woorden: ik vind de jingles van tegenwoordig even opwindend als de muziek. Wat dit pakket betreft, hoor ik maar weinig verschil met die van bv. Radio 10 en Radio 538. Ofwel: hetzelfde schreeuwerige toontje, dat 'Het Genootschap' ons telkenmale laat horen als er weer iets nieuws gefabriceerd is. 't Zal de leeftijd wel zijn. Ik heb nu eenmaal meer met de muziek en jingles uit de jaren zestig, zeventig en tachtig. Met mijn 46, bijna 47 jaar, mag ik dan wel concluderen dat ik snel 'oud' was. Martin
Geplaatst 30 januari 201510 jr. Zijn dit echt de nieuwe jingles of een 'knip en plak' actie door de TS? Hoor namelijk geen verschil met het huidige pakket.
Geplaatst 31 januari 201510 jr. Zijn dit echt de nieuwe jingles of een 'knip en plak' actie door de TS? Hoor namelijk geen verschil met het huidige pakket. De eerste jingle is er eentje uit het huidige pakket, dus die kun je niet meetellen
Geplaatst 31 januari 201510 jr. Jammer van (alweer) die gillende figuren door de jinglemuziek heen. Zal wel modern zijn maar ik vind het niets. Misschien prima bruikbaar voor het opbouwen van tempo in de programma's, maar ik mis toch echt het 'vernieuwende' dat Veronica vroeger (met 'the Power') wél had. Alles lijkt nu op elkaar, spijtig...
Geplaatst 31 januari 201510 jr. En laat 'The Power' nou toevalligerwijs mijn all-time favoriete Veronica-jinglepakket zijn Groeten, Arnold.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.