Spring naar bijdragen

Mediapark


Juul

Aanbevolen berichten

Afgelopen September ben ik met een aantal ex-collega's in het kader van de jaarlijkse Krasse Knarren-dag naar het Media Park geweest. We kregen daar een rondleiding in Beeld en Geluid. Nou, de rondleiding stelde niks voor en wat is het een ontzettend lelijk gebouw. Nee, dit was echt zonde van het geld én de tijd. Het eten en drinken was overigens wel goed.

Gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog nooit bij B&G binnen geweest.

Het is zelfs zo erg dat wij oud Omroep mensen entréé moeten betalen. En dat terwijl ze mooie sier maken met onze programma's !!!

Zo liggen er honderden programma's die ik gemaakt heb.

 

En over dat gebouw zal ik maar niks zeggen................

 

En het 50 jarig Top 40 feestje wilden ze ook niet hebben. ( bron: Erik de Zwart ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smaken verschillen, zullen we maar zeggen. Ik vind het gebouw erg de moeite waard.

 

De buitenkant is overigens ontworpen door Jaap Drupsteen, die geen onbekende is in de wereld van de televisie: Please login or register to see this link.

 

Hij maakte onder andere tal van vpro-leaders:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mediapark.

Ik kwam daar vooral toen het nog Omroepkwartier (OKW) was, er een hek omheen stond -maar de slagboom ging al van verre open als je een wat opvallende auto reed - Hilversum 3 uit ECK 3 Muziekpaviljoen (MP) kwam en je de auto gratis vlak voor de studio kon parkeren. Het was vooral nogal leeg, met schitterende tuinen boven de parkeergarage waar ik graag wandelde bij een uurtje pauze, de NOS gebouwen nog smetteloos wit waren, en dat B&G gebouw kwam nog niet in de wildste gedachte voor.

Ja, van voor de bezuinigingen inderdaad.

 

Er was toen al een Omroepmuseum op het B-complex (?) Amersfoortse weg. Met vooral veel techniek, erg leuk. Volgens mij gratis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Dat omroepmuseum is op een schandelijke manier over gegaan naar B&G...  Maar ja, ze moesten interactief..
De prachtige NRU reportagewagen is gelukkig goed terecht gekomen, maar een komplete beeldtrein van de NOS is afgevoerd en verbouwd tot campers en paardentransporters...

 

En inderdaad: De expositie 50 jaar Top 40 was niet welkom...  Gelukkig hebben we RockArt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.