Spring naar bijdragen

Leeglooppaniek bij 3FM! Gerard Ekdom weg


Juul

Aanbevolen berichten

Ik denk zelf dat ze er alles aan willen doen om Radio 2 meer luisteraars te laten trekken met bekende namen maar ja het gaat om de muziek en die is steeds slechter geworden op Radio 2.

Gr Jaap

 

Radio 2 zelfde probleem als Veronica, de muziek.

Los je niet op met wat poppetjes.

 

Hebben we geen verstand meer van muziek geschikt voor radio, geen smaak meer,  of spelen belangen mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedenk wel dat radio 2 niet meer bedoeld is voor onze doelgroep. En het is niet meer dan logisch dat Ekdom na 16 jaar radio 3 opschuift richting radio 2, precies zoals Frits Spits dat jaren geleden deed. 3FM hoort immers een zender te zijn van en voor jongeren. Tijd dus dat er jong nieuw talent aan de bak komt. Dat is juist de kracht van die zender.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een dom gelul van Geen Stijl! Duidelijk types die geen enkele affiniteit hebben met 3FM. Het vertrek van oudgedienden als Coen & Sander en Ekdom is juist een cadeautje voor de zender. Die kan nu het inderdaad ruim aanwezige jonge talent een kans geven.

 

In mijn vandaag door het AD geplaatste ingezonden brief heb ik de parallel getrokken met de TROS-donderdag uit de jaren 70 en 80, Juul. Indertijd mateloos populair, maar in 1987 was naast Maat en Mulder (toen bijna 40) en de overjarige Roland en Van Gelderen toch echt de komst van het 19-jarige talent Martijn  Krabbé nodig

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal grote  ego's tegenwoordig, maar ja, ik ben ook nog uit de tijd van Lex Harding die na z'n radiouren gewoon in Nijkerk aan de Korte Holk de tuin stond te schoffelen en z'n rode kater "Juul" noemde.

Niks ego.........

 

 

Please login or register to see this link.

 

"Plaatje maar weer", zeg ik wel eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees alleen dat Ekdom een programma kreeg aangeboden op radio 3, maar dat hij liever naar radio 2 gaat, waar hij kennelijk ook welkom is.

 

Allemaal niet zo belangrijk, en het ontgaat me eerlijk gezegd wat dat met zijn veronderstelde grote ego te maken heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, Paul, het is meer mijn observatie van heer Ekdom om steeds maar weer op wat voor manier dan ook in de spotlights te komen........

 

Maar, hij heeft wel een mooie stem, dat weer wel.

 

Gelukkig vinden we trouwens niet alle hetzelfde.

Ik vond Harry Harrison ook  beter dan Cousin Brucie......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6417
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Albertb
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.