Spring naar bijdragen

Niet in het "systeem" van NPO Radio 5


wim1958

Aanbevolen berichten

Vanmorgen had ik Radio 5 Nostalgia op met de Jukebox week. Een luisteraar vroeg Mandy My Dear van The Cats aan.
Henk Mouwe vertelde dat ze dat niet konden vinden. Hij kwam ook met het antwoord want wat bleek?
Het was ooit een B kant geweest en B kanten zitten niet in "het systeem" Dus geen Mandy my Dear. 
Nou zijn er de laatste jaren zo veel mooie verzamel cd s van The Cats uitgekomen waar dit nummer gewoon op te vinden is. Waarom 
niet even verder gekeken? 
Voor een lokaal zendertje kan ik me deze situatie nog voorstellen, maar voor de Publieke Omroep vind ik dit belachelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha! Op Spotify is het nummer zo te vinden. Het ziet er dus naar uit dat een Spotify-abonnee een aanzienlijk grotere muziekkeus heeft dan een deejay van radio 5, die zich moet behelpen met dat 'systeem'!

Zouden ze voor zulke gevallen trouwens nog wel cd-spelers hebben staan in de studio van radio 5, of van andere stations? Op foto's van radiostudio's zie ik tegenwoordig vaak alleen maar beeldschermen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha! Op Spotify is het nummer zo te vinden. Het ziet er dus naar uit dat een Spotify-abonnee een aanzienlijk grotere muziekkeus heeft dan een deejay van radio 5, die zich moet behelpen met dat 'systeem'!

Zouden ze voor zulke gevallen trouwens nog wel cd-spelers hebben staan in de studio van radio 5, of van andere stations? Op foto's van radiostudio's zie ik tegenwoordig vaak alleen maar beeldschermen.

In de studio van 3 FM staan nog wel cd spelers. zou het niet weten of ze dat ook in de radio 5 studio hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dus.

Please login or register to see this link.

NPO Radio 6 heeft wel een hele mooie studio. Die studio ademt helemaal de sfeer van Soul & Jazz.

Maar we weten dat het allemaal verspild belastinggeld is, aangezien de NPO onlangs de beslissing heeft genomen om die zender uit de "ether" te halen.

Die ladekast met draaitafel vind ik echt origineel en een uitkomst als een plaat van Aretha Franklin niet "in het systeem" zit.

Please login or register to see this link.

bewerkt door sydney11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens mijn werk staat Radio 5 Nostalgia meestal aan en het is me al zo vaak opgevallen dat ze bepaalde nummers echt niet hebben. Tineke heeft het ook al verschillende keren in haar programma gemeld. Het laat weer heel goed zien hoe dom die zender in elkaar zit. Volgens mij doen ze ook geen enkele moeite om iets te zoeken voor de luisteraars. Net als de wat ruigere muziek die ook al niet wordt gedraaid ..... alsof het klootjesvolk dat er naar luistert dat vroeger geen goede muziek zou hebben gevonden. En ja, ik hoor dus ook bij dat klootjesvolk  .... Ha ! Laten we met z'n allen eens Won't get fooled again aanvragen. Dat kwartje zal toch wel niet vallen ......

Rien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6416
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Don Canary Kaz
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.