Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Debbie Harry...

Featured Replies

Geplaatst

Ik schrok wel even vandaag. Debbie Harry is 70 geworden...

http://www.thelegacyofmusic.com/2015/07/01/11-dingen-over-debbie-harry-die-je-allang-weet/

Op mijn studentenkamer had ik een sexy foto van haar aan te muur hangen, gehuld in weinig meer dan witte lakens...

Ik word oud, geloof ik.

Heb haar vorig jaar nog op het Glastonbury festival gezien. 70 (toen 69) had ik haar niet gegeven. Ze vloog nog over het podium.

Geplaatst

Leuk, Glastonbury. Dat zal wel heel sfeervol zijn geweest.

Toen ze doorbrak, begin jaren tachtig, was ze feitelijk al niet meer piepjong, maar tjonge, ze maakte wel indruk.

Geplaatst

Inderdaad, je hebt gelijk, eind jaren zeventig.

Ik herinner me nog een Toppop-special toen Parallel Lines net uit was. In die tijd zag half Nederland dat. Tja, er was ook alleen maar Nederland 1 en 2.

Geplaatst

Ik schrok wel even vandaag. Debbie Harry is 70 geworden...

http://www.thelegacyofmusic.com/2015/07/01/11-dingen-over-debbie-harry-die-je-allang-weet/

Op mijn studentenkamer had ik een sexy foto van haar aan te muur hangen, gehuld in weinig meer dan witte lakens...

Ik word oud, geloof ik.

Paul

Komt me heel bekend voor. Toeval of niet kwam ik er gisteren achter dat Rod Argent inmiddels ook 70 is.

Rob Veld

Geplaatst

Als tienjarige jochies vonden wij Blondie ook wel leuk. Nog niet zo leuk natuurlijk, want we waren pas tien. Het was over toen iemand zei dat Blondie ouder was dan zijn moeder...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.