Posted September 26, 20159 yr Een tape vermoedelijk uit 25-09-1974. Ik zal de juiste tijden en waar de knipjes zitten tussen de programma's. Uitzoek1Uitzoek2
September 26, 20159 yr Hi Vincent, Uitzoektape 2 betreft de tipparade met Hugo van Gelderen en de top 40 met Ferry Maat. Beide van 03-10-1974. Echter zitten deze al in menig archief, denk ik. Het betreft de eerste uitzending van de top 40 bij de TROS. Ronald.
September 27, 20159 yr Uitzoektape 2 bevat de Bonte woensdagavondtrein, een programma dat Joost den Draaier en Tom Blom presenteerden van 18.00 tot 24.00 uur. Dit is het gedeelte (vermoedelijk dus van 25-9-74) vanaf 21.55 uur.
September 27, 20159 yr Je bedoeld waarschijnlijk uitzoektape 1, Edwin? Tape 2 bevat de tipparade en top 40 van 03-10-1974. Ronald.
September 27, 20159 yr is er verdere informatie te vinden over de Bonte woensdagavondtrein? ik vind niks ik heb eventjes geluisterd eind van deze uitzoektape en ik hoor Tineke de rest laat ik wijselijk over aan anderen vriendelijke groeten
September 27, 20159 yr De uitzending van de Bonte woensdagavondtrein is van 11 september 1974. Het programma gaat na 24 uur nog door en wordt gepresenteerd door Tom Blom. Bijdragen van o.a. Nico Steenbergen (helaas geen Joost). Op 132" zit een knipje en vanaf dan horen we Tineke, vermoedelijk van diezelfde dag/nacht.
September 28, 20159 yr Het is van 25 september 1974, zoals Rauhfaser al schreef, luister maar naar het ANP-bulletin. Vreemd programma, kende ik niet. Veel sport - logisch op woensdagavond. Leuk zo'n radioavond uit 1974, met behalve Tom Blom en Nico Steenbergen ook Cees Gravendaal.
October 3, 20159 yr Author De naam van het programma was Woensdag 3. Onderstaande avondprogrammering komt uit de Studio, VARA gids en Televizier.
October 21, 20159 yr Dat woensdag avond programma op 3 was dus de opvolger van de Paul Meyer show met Henk Terlingen. Dat programma werd geschrapt na de verboden (G*dverdomme etc) live uitzending vanuit een patat kraam op het Scheveningse strand begin april 1973. Nog live gehoord. De verbinding met een belendend bootje op het strand werkte uitstekend, maar wat kort.
October 21, 20159 yr Ik weet nog goed toen ik in "Hilversum" ging werken en ging speuren in het HA ( HistorischArchief zoals dat toen heette), En die uitzending niet vond. Ze hadden geen band laten meelopen. Toen heb ik de opname van die Paul Meijershow maar in het HA gedaan.
October 21, 20159 yr Bij deze. uitzoek 1-http://www65.zippyshare.com/v/ExoKllfV/file.html uitzoek 2-http://www45.zippyshare.com/v/pZnv4QAL/file.html Met dank aan Vincent. Groet Henk.
October 22, 20159 yr Ik weet nog goed toen ik in "Hilversum" ging werken en ging speuren in het HA ( HistorischArchief zoals dat toen heette), En die uitzending niet vond. Ze hadden geen band laten meelopen. Toen heb ik de opname van die Paul Meijershow maar in het HA gedaan. En is mocht de opname daar ook blijven. NOS baas Schuttenhelm (oom Emile) kreeg er flink van langs, alsmede de "reet van behaar" van de NOS. Wil het eigenlijk best nog eens horen, was woensdag van 19 - 24 dacht ik.
October 22, 20159 yr Ik heb ze hier. Ik zal eens kijken of ik ze via m'n langzame koper van de KPN kan uploaden.
October 22, 20159 yr Ik heb ze hier. Ik zal eens kijken of ik ze via m'n langzame koper van de KPN kan uploaden. Ach Juul dat gaat jou toch lukken en wij wachten heeeeeeeeeeeeeeeeeel geduldig ..
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.