Spring naar bijdragen

NOS Radio 3 - 15-01-1987 - Frits Spits - Avondspits


pvanklei

Aanbevolen berichten

Peter,
Ik heb het programma doorgestuurd naar Bert Haandrikman. Hij is er bijzonder blij mee! Een herinnering voor hem.
Bert is ook nog op zoek naar der Avondspits van 5 januari 1987. Wie?
En ik zoek nog altijd naar de Avondspits, (en Top 40, Tipparade, Rock 'n' Rollmethode van Felix Meurders, Radio Tour de France),  van vrijdag 13 juli 1979. Toen ik als 16-jarige een dagje in de Hilversumse studio's mocht rondlopen. Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat van vrijdag 13 juli 1979 wist ik al van je. Desalniettemin bedankt voor je reactie natuurlijk. 'We' zoeken gewoon door. Soms verschijnen de mooiste dingen op het forum. Ik wil dan ook zo aan het einde van het jaar de actieve forumleden bedanken voor zoveel moois. Soms komen er juweeltjes langs. Helaas heb ik niets tot weinig aan te bieden. Trouwens dit is een pracht forum! Ik geniet dagelijks van de verhalen.

En wie weet komt er voor Bert Haandrikman ook de Avondspits aflevering van 5 januari 1987 tevoorschijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk om rond 18.00 dit programma weer eens af te spelen. 

Ik  voel me ook telkens weer 30 jaar jonger als ik "Iedere, iedere, iedere  maandag tot en met zaterdag de Avond, Avondspits" voorbij hoor komen. Unieke radio met een fantastische DJ / presentator met een hart voor dit medium en de muziek die hij draaide. 

Dus ik ben telkens weer verheugd als leden weer een nieuwe aflevering aanbieden. 

Hulde aan hen die dit allemaal bewaard hebben en bereid zijn dit te delen. Jullie doen mij er telkens weer een groot plezier mee!!

 

 

PS: is er iemand die toevallig het Steunfonds en de erelijst ooit gearchiveerd heeft? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je reactie, Vincent. Ik bedoel echter de 'opvolger' van de Steunplaat. Dat wat het Steunfonds waarbij luisteraars een plaat konden 'storten' en één plaat konden verwijderen. Als een single 7 dagen in het fonds stond, werd deze gepromoveerd naar de Erelijst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.