Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Veronica H4 - 28-12-1975-800-830

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

Iedereen maar es in z'n waan en waarde laten - het bestaat al 13 jaar. Het is wat je wel en niet wil zien en daar houd ik het op. Mijn plezier is voor mij de leuke delen en dat geluk wil ik zo houden. Ben inmiddels intens ziek. Ik lees veel berichten dan ook helaas niet meer. Iedereen veel radioplezier

Ik weet dat iedereen het wel goed bedoelt - er is zoveel aanbod van alles.

Jaap zie prive bericht - daarom

bewerkt door martinja
aanvulling

Geplaatst

Heel veel sterkte, Martin. En de dingen die je deelt, worden zeer op prijs gesteld.

Misschien kan iemand anders eens uitleggen wat die 'Golden radio'-server is. Ik kom die term hier al jaren tegen en het is me nooit precies duidelijk geworden wat het is. Waarom die geheimzinnigheid?

Paul

Geplaatst

Jij deelt vaak mooie programma,s en ik bewaar ze ook weer in mijn pc omdat ik nou eenmaal zo gek ben om er van te kunnen genieten bij het terug luisteren ...en Jij veel sterkte man hoop dat we nog vaak mogen genieten van jou uploads hier 

Geplaatst
3 uur geleden zei Paul:

Misschien kan iemand anders eens uitleggen wat die 'Golden radio'-server is. Ik kom die term hier al jaren tegen en het is me nooit precies duidelijk geworden wat het is. Waarom die geheimzinnigheid?

Is al heel lang bekend en volgens mij heeft hij (Martin) het een tijdje geleden hier al eens een keer uitgelegd.

http://www.goldenradio.nl/

https://groups.yahoo.com/neo/groups/Goldenradionl/info

Robin

Geplaatst

Martin,

Heel veel sterkte toegewenst.

Bedankt voor alle mooie programma's die je op het forum plaatst.

Bertus

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.