Geplaatst 11 juli 20169 jr. Heeft iemand voor mij de serie (stuk of drie, vier) Veronica jingles van de Peddlers (althans op de muziek daarvan)? Bij voorbaat dank Gr. Bob
Geplaatst 12 juli 20169 jr. Auteur The Peddlers - Girliehttps://www.youtube.com/results?search_query=peddlers+girlie&spfreload=1
Geplaatst 12 juli 20169 jr. 30 minuten geleden zei pvanklei: Heb je een voorbeeld? Mij zegt de 'Peddlers' namelijk niets. Peter Meen je dat nou Peter ? Goh………….. Patries zong al die jingles. Ad nam ze op. ======== Veronicaband 159– ‘Verzamelband 6 – Niet wissen’, in oranje 22 cm/doos van Agfa’, met blauwe stift en in kapitalen staat erop geschreven: "Verzamelband". Op de zijkant zit sticker 159 en staat Verzamelband 6. =======================================================Veronica jingles – "Peddlers" (master) 1971", gezongen door Patricia en Yvonne Paay en ene "Koen" op introotjes van platen. 1:31 a. Snelle "192 it’s voor me, it’s for you, Veronica – Veronica – Veronica (op begin van Peddler’s Girlie/P.S. I love you – uit september 1970) b. Langzame "192 It’s for me, it’s for you" (op tussenstuk van deze Peddlers-plaat) ===========
Geplaatst 12 juli 20169 jr. Auteur Nou, dan moet ik die Veronicaband 159 maar confisqueren. Zit niks anders op, helaas. Gr. \Bob
Geplaatst 13 juli 20169 jr. 20 uur geleden zei Juul: Meen je dat nou Peter ? Goh………….. Patries zong al die jingles. Ad nam ze op. Ja Juul dat meen ik. Voor dit draadje had ik nog nooit van The Peddlers gehoord . Bij het beluisteren van het nummer 'Girlie' herken ik de Veronica jingles natuurlijk wel. Gr, Peter 13 juli 20169 jr. bewerkt door pvanklei
Geplaatst 13 juli 20169 jr. 13 uur geleden zei Juul: Meen je dat nou Peter ? Goh………….. Patries zong al die jingles. Ad nam ze op. ======== Veronicaband 159– ‘Verzamelband 6 – Niet wissen’, in oranje 22 cm/doos van Agfa’, met blauwe stift en in kapitalen staat erop geschreven: "Verzamelband". Op de zijkant zit sticker 159 en staat Verzamelband 6. =======================================================Veronica jingles – "Peddlers" (master) 1971", gezongen door Patricia en Yvonne Paay en ene "Koen" op introotjes van platen. 1:31 a. Snelle "192 it’s voor me, it’s for you, Veronica – Veronica – Veronica (op begin van Peddler’s Girlie/P.S. I love you – uit september 1970) b. Langzame "192 It’s for me, it’s for you" (op tussenstuk van deze Peddlers-plaat) =========== Ik maak hieruit op dat er een snelle en een langzame versie is. Die langzame ken ik. Wil iemand mij helpen aan de snelle? Dank. Edwin
Geplaatst 13 juli 20169 jr. 15 uur geleden zei Bob: Nou, dan moet ik die Veronicaband 159 maar confisqueren. Zit niks anders op, helaas. Gr. \Bob Ik ga ze hier van de master niet "neer zetten". Het is nl ons erfgoed. Waar wij als Stichting soms onze inkomsten uithalen. En soms gaat dat zwerven en daar gaat ons erfgoed. Hopelijk heb je daar begrip voor……………….
Geplaatst 13 juli 20169 jr. Auteur 6 uur geleden zei Juul: Ik ga ze hier van de master niet "neer zetten". Het is nl ons erfgoed. Waar wij als Stichting soms onze inkomsten uithalen. En soms gaat dat zwerven en daar gaat ons erfgoed. Hopelijk heb je daar begrip voor………………. Tuurlijk Juul, maar misschien word het weer eens tijd voor een ceedeetje met nog niet uitgebrachte jingles. Gr. Bob
Geplaatst 13 juli 20169 jr. Op 12 juli 2016 om 22:07 zei Bob: The Peddlers - Girliehttps://www.youtube.com/results?search_query=peddlers+girlie&spfreload=1 Dit liedje was net door Frans v.d. Beek aangekondigd toen Ruud Doets op 2-4-1973 zijn beroemde afscheidsspeech hield, na de ankerbreuk, Veronica uit de lucht ging en de Norderney op het strand gezet werd. Gr.thijs
Geplaatst 14 juli 20169 jr. 13 uur geleden zei Bob: Tuurlijk Juul, maar misschien word het weer eens tijd voor een ceedeetje met nog niet uitgebrachte jingles. Gr. Bob Dat zal lastig worden met de auteursrechten van originele muziekwerken zoals het nummer Girlie van The Peddlers. Gr, Peter 14 juli 20169 jr. bewerkt door pvanklei
Geplaatst 14 juli 20169 jr. Auteur 1 uur geleden zei pvanklei: Dat zal lastig worden met de auteursrechten van originele muziekwerken zoals het nummer Girlie van The Paddlers. Gr, Peter Van The Paddlers heb ik nou nog nooit van gehoord. Gr. Bob
Geplaatst 14 juli 20169 jr. 4 minuten geleden zei Bob: Van The Paddlers heb ik nou nog nooit van gehoord. Gr. Bob Peter bedoelt waarschijnlijk The Peppers....gr.thijs
Geplaatst 14 juli 20169 jr. 8 uur geleden zei thijs5326: Peter bedoelt waarschijnlijk The Peppers....gr.thijs Nou denk het niet thijs hij weet wie hij bedoeld gezien de verdere reacties
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.