Spring naar bijdragen

Veronica Jingles (Peddlers) serie


Bob

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei pvanklei:

Heb je een voorbeeld?

Mij zegt de 'Peddlers' namelijk niets.

 

Peter

Meen je dat nou Peter ?  Goh…………..

Patries zong al die jingles. Ad nam ze op.

 

========

Veronicaband 159– ‘Verzamelband 6 – Niet wissen’, in oranje 22 cm/doos van Agfa’, met blauwe stift en in kapitalen staat erop geschreven: "Verzamelband". Op de zijkant zit sticker 159 en staat Verzamelband 6.              
=======================================================Veronica jingles – "Peddlers" (master) 1971",  gezongen door Patricia en Yvonne Paay en ene "Koen" op introotjes van platen.                                1:31

a. Snelle "192 it’s voor me, it’s for you, Veronica – Veronica – Veronica (op begin van Peddler’s Girlie/P.S. I love you – uit september 1970)
b. Langzame "192 It’s for me, it’s for you" (op tussenstuk van deze Peddlers-plaat)

===========

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Juul:

Meen je dat nou Peter ?  Goh…………..

Patries zong al die jingles. Ad nam ze op.

Ja Juul dat meen ik.  Voor dit draadje had ik nog nooit van The Peddlers gehoord :).

Bij het beluisteren van het nummer 'Girlie' herken ik de Veronica jingles natuurlijk wel.

 

Gr,

 

Peter

 

 

 

bewerkt door pvanklei
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Juul:

Meen je dat nou Peter ?  Goh…………..

Patries zong al die jingles. Ad nam ze op.

 

========

Veronicaband 159– ‘Verzamelband 6 – Niet wissen’, in oranje 22 cm/doos van Agfa’, met blauwe stift en in kapitalen staat erop geschreven: "Verzamelband". Op de zijkant zit sticker 159 en staat Verzamelband 6.              
=======================================================Veronica jingles – "Peddlers" (master) 1971",  gezongen door Patricia en Yvonne Paay en ene "Koen" op introotjes van platen.                                1:31

a. Snelle "192 it’s voor me, it’s for you, Veronica – Veronica – Veronica (op begin van Peddler’s Girlie/P.S. I love you – uit september 1970)
b. Langzame "192 It’s for me, it’s for you" (op tussenstuk van deze Peddlers-plaat)

===========

Ik maak hieruit op dat er een snelle en een langzame versie is.
Die langzame ken ik.

 

Wil iemand mij helpen aan de snelle?

Dank. Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Bob:

Nou, dan moet ik die Veronicaband 159 maar confisqueren.

Zit niks anders op, helaas.

 

 

Gr.    \Bob

 

 

Ik ga ze hier  van de master niet "neer zetten".

Het is nl ons erfgoed. Waar wij als Stichting soms onze inkomsten uithalen. En soms gaat dat zwerven en daar gaat ons erfgoed. 

Hopelijk heb je daar begrip voor……………….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Juul:

 

 

Ik ga ze hier  van de master niet "neer zetten".

Het is nl ons erfgoed. Waar wij als Stichting soms onze inkomsten uithalen. En soms gaat dat zwerven en daar gaat ons erfgoed. 

Hopelijk heb je daar begrip voor……………….

Tuurlijk Juul, maar misschien word het weer eens tijd voor een ceedeetje met nog niet uitgebrachte jingles.

 

Gr.    Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12 juli 2016 om 22:07 zei Bob:

The Peddlers - GirliePlease login or register to see this link.

 

Dit liedje was net door Frans v.d. Beek aangekondigd toen Ruud Doets op 2-4-1973 zijn beroemde afscheidsspeech hield, na de ankerbreuk, Veronica uit de lucht ging en de Norderney op het strand gezet werd. Gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Bob:

Tuurlijk Juul, maar misschien word het weer eens tijd voor een ceedeetje met nog niet uitgebrachte jingles.

 

Gr.    Bob

Dat zal lastig worden met de auteursrechten van originele muziekwerken zoals het nummer Girlie van The Peddlers.

 

Gr,

 

Peter

 

bewerkt door pvanklei
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei pvanklei:

Dat zal lastig worden met de auteursrechten van originele muziekwerken zoals het nummer Girlie van The Paddlers.

 

Gr,

 

Peter

 

Van The Paddlers heb ik nou nog nooit van gehoord.

 

Gr.     Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.