Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

TROS Poster - The Bee Gees Story

Featured Replies

Geplaatst

Goedemorgen!

Is er iemand in dit forum die mij kan helpen aan "The Bee Gees Story", destijds in 1979 uitgezonden op TROS Radio H'sum III?

Geplaatst
11 uur geleden zei Albatrosstudio:

Ik heb ze allemaal (4?). Maar op bandrecorderbanden. Kan ze een keer aan Vincent geven.

Groet,

Douwe

Maak je een aantal mensen (waaronder mij ) zeer blij mee!

• 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
Geplaatst

Ik heb de Poster Bee Gees tapes gisteren in Nijkerk bij de opening van het Veronica museum aan Vincent gegeven. Het zijn oorspronkelijk 5 delen en daarna een extra deel. Vincent zet ze binnenkort online!

Douwe

Geplaatst

Ik kan me herinneren dat er ook een uitzending was van Poster met de stonestory, wie kan me aan deze helpen ????

• 1 year later...
Geplaatst

Kunnen ze aub nog een keer aangeboden worden? Please ...

Geplaatst

Hartelijk dank, Tino, voor deze mooie uitzendingen.

Wat zou het mooi zijn als iemand de serie van Motown en van de Rolling Stones in zijn geheel in zijn/haar bezit heeft en deze ook zou willen posten.

Geplaatst

Ik heb hier ook nog een Poster liggen over mijn favoriete band Queen. Voice over van Daniël Dekker, uitgezonden in 1997.

Geplaatst
1 uur geleden zei dave76:

Ik heb hier ook nog een Poster liggen over mijn favoriete band Queen. Voice over van Daniël Dekker, uitgezonden in 1997.

Die zou ik erg graag hebben. Dat onderwerp heeft Poster met Tom volgens mij altijd laten liggen.

Is ook mijn favoriete band uit die tijd.

Geplaatst
3 minuten geleden zei rauhfaser:

Die zou ik erg graag hebben. Dat onderwerp heeft Poster met Tom volgens mij altijd laten liggen.

Is ook mijn favoriete band uit die tijd.

Nou, hier is 'ie. Zijn 11 audiotracks.

https://we.tl/WKsTXsX22s

Geplaatst
5 uur geleden zei ettettummu:

Wat zou het mooi zijn als iemand de serie van Motown en van de Rolling Stones in zijn geheel in zijn/haar bezit heeft en deze ook zou willen posten.

Ik heb de Motown serie hier, uit 1994 ? Van de master.

Maar het kost mij een eeuwigheid om te uploaden. Langzame verbinding………..Misschien iemand anders.

Geplaatst
1 uur geleden zei Juul:

Ik heb de Motown serie hier, uit 1994 ? Van de master.

Maar het kost mij een eeuwigheid om te uploaden. Langzame verbinding………..Misschien iemand anders.

Dat is goed en slecht nieuws :)

Geplaatst
8 uur geleden zei ettettummu:

Die van The Stones is waarschijnlijk te krijgen

Er heeft iemand zich gemeld die de cassettes heeft en wil ze overzetten, dus ik hoop binnenkort ze eindelijk te krijgen, maar dat ligt dus aan een andere fan

Geplaatst

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.