Posted November 11, 20168 yr This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
November 11, 20168 yr Author This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
November 11, 20168 yr Author This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
November 11, 20168 yr En, hebben de heren nog uitspraken gedaan waar de radio liefhebber wat mee kan? Zoals hoe het verder moet.
November 11, 20168 yr Ik val riant buiten de doelgroep………………. Het maakt mij niet uit. "plaatje maar weer" zei Lex altijd als er weer te lang gesproken werd en het oninteressant werd.
November 13, 20168 yr Op 11-11-2016 om 17:41 zei ruudam: En, hebben de heren nog uitspraken gedaan waar de radio liefhebber wat mee kan? Zoals hoe het verder moet. Er is van de week een heuse persconferentie gegeven in Amsterdam, royaal door diverse media gecovered, waar in ieder geval de plannen zijn ontvouwd. Hoe een en ander gestalte krijgt, zal de komende tijd moeten blijken. Edwin
November 14, 20168 yr Op 11-11-2016 om 19:19 zei Jaap De Vries: Zal het niet echt missen ... Ik helemaal niet. Jammer dat er weer eentje zo nodig naar Radio 2 moet komen.
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.