Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Ad Bouman geinterviewd door Hans Schiffers (Radio 5; 3-2-2017)

Featured Replies

Geplaatst

Vandaag tijdens 'Arbeidsvitaminen' op Radio 5 werd Ad Bouman door Hans Schiffers via de telefoon kort geinterviewd. Ad geeft ondermeer een verklaring voor het feit waarom er juist in 1967, het topjaar van de popmuziek notabene, maar zo weinig originele banden van Veronica-uitzendingen bewaard zijn gebleven. 

Voor degenen die het gemist hebben, hierbij het interview:

http://www37.zippyshare.com/v/uErQ7BQv/file.html

Gr, Melle

Geplaatst

Leuk. Die verklaring had ik nog nooit gehoord.

Geplaatst

Ik kan me wel een beetje herkennen in dat opname verhaal van Ad, met dien verstande dat ik het met een afgedankte Amroh moest doen.

Wat ik me echter afvraag (ook al bij het draadje van de Hr. Haan betreffende de onvrede van Mevr. Haan betreffende de huidige arbeidsvitaminen), zouden er nog playlisten zijn van die "oude arbeidsvitaminen"? Heb ooit al eens gezocht of ik ze ergens on-line terug kon vinden, maar helaas. Eerlijk gezegd ben ik wel geïnteresseerd in die lijsten.

Rob V.

bewerkt door Rob Veld

Geplaatst

heel leuk, ik kijk toevallig op 31 maart 1980 en ik vind er de volledige programmering van Caroline terug. Blub blub..... was waarschijnlijk al gedrukt.

Geplaatst
12 minuten geleden zei Rob Veld:

Mis dan wel de sixties maar een mens kan niet alles hebben.

Jawel hoor. Heel veel geduld hebben en goed opletten (en er geld voor over hebben uiteraard). Op Marktplaats komen ook wel eens tijdschriften uit de jaren '60 voorbij, maar je moet er snel bij zijn want voor je het weet zijn ze weg. Heb er ook vaak naast gegrepen.

Langzamerhand ben ik tot de overtuiging gekomen dat we uiteindelijk héél véél uit het verleden bij elkaar kunnen verzamelen. Er moet dan uiteraard wel de bereidheid zijn om het gevondene te delen. Als iedereen op zijn files "blijft zitten" komen we niet verder. Ik heb het al eerder gezegd; van mij mag iedereen meegenieten.

Geplaatst
Op 3-2-2017 om 13:10 zei melle:

Vandaag tijdens 'Arbeidsvitaminen' op Radio 5 werd Ad Bouman door Hans Schiffers via de telefoon kort geinterviewd. Ad geeft ondermeer een verklaring voor het feit waarom er juist in 1967, het topjaar van de popmuziek notabene, maar zo weinig originele banden van Veronica-uitzendingen bewaard zijn gebleven. 

Voor degenen die het gemist hebben, hierbij het interview:

http://www37.zippyshare.com/v/uErQ7BQv/file.html

Gr, Melle

Maar daardoor is er is er dus wel veel uit het najaar van '66. Ook geen beroerde tijd hoor! 
Have You Ever Loved Somebody van The Hollies, Just Like A Woman van Dylan....

Edwin

Geplaatst

Yep, daar moest ik ook aan denken. 1966 was het jaar van Revolver, Blonde on Blonde, Pet Sounds, Freak Out! en nog veel meer.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.