Geplaatst 26 april 20178 jr. Ben op zoek naar de titel van een instrumentaal nummer , het klinkt best wel bekend, alle tips of hints zijn welkom. Alvast bedankt voor het meedenken. http://www.mediafire.com/file/w3s4zjaaaa8ohvc/Instu+Hit.m4a Vr gr Jan 26 april 20178 jr. bewerkt door J.Vinke
Geplaatst 26 april 20178 jr. Jan bovenstaande link is niet volledig overgekomen Bij de buren is hij wel correct (heb al geluisterd: sorry geen idee ik dacht Focus of zo, maar waarsch niet)
Geplaatst 1 mei 20178 jr. Denk dat het de RK Veulpoepers zijn uit Tilburg. Weet enkel niet welk nummer.
Geplaatst 4 mei 20178 jr. Als het al ergens op lijkt is het misschien wel Bots, wat zullen we drinken? Ofwel Ev chistr a laou 4 mei 20178 jr. bewerkt door Alex
Geplaatst 4 mei 20178 jr. Auteur Allen bedankt voor de tips en hits, heb het nummer nog niet gevonden maar met de diverse reacties van jullie kan ik verder speuren. Vr gr Jan 4 mei 20178 jr. bewerkt door J.Vinke
Geplaatst 15 mei 20178 jr. Auteur Hallo mede speurders, de groep en titel is gevonden het is Acapulco - Fiesta De La Siega Kan het volgens de forumregels niet plaatsen maar mocht er iemand zijn die het wil hebben stuur een persoonlijk berichtje aan mij en dan komt het wel in orde. Vr gr Jan
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.