Jump to content

Harde kern radiopiraten bedreigt inspectie

Featured Replies

Posted

"Duizenden radiopiraten zijn de afgelopen jaren gestopt, maar de 150 die zijn overgebleven halen steeds gevaarlijkere acties uit om te voorkomen dat hun zendapparatuur in beslag wordt genomen. Dat staat in het jaarverslag van het Agentschap Telecom."

This is the hidden content, please

Deze harde kern is ook de harde kern van de radio idioterie helaas.

Er is kennelijk een grote drang tot uitzenden, niet alleen bij deze top van de ijsberg maar ook bij een grote groep, hoe dan ook het lijkt erop dat dit de grond is van het beleid van AT voor de AM om deze alleen maar nog voor kleine zenders beschikbaar te stellen, zodat er druk van de ketel gaat.

Geen goed idee, vernietiging van serieuze omroep capaciteit, en de harde kern piraten willen op FM en blijven een probleem.

Allemaal onzin.

Over milieu delicten begaan door het Agentschap Telecom kan ik wel een boek schrijven.

Er schijnen nog veel meer piraten te zijn lees  ik net maar deze mogen legaal piraterij bedrijven.

This is the hidden content, please

Inderdaad, Ik heb het altijd al vreemd gevonden, dat een legale zender met te hoog vermogen, slechte antenne's en een zwaai van 150 Khz geen problemen veroorzaakt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Important Information

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Terms of Use, Privacy Policy en Guidelines.