Spring naar bijdragen

LP History of RNI


Juul

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Dank je Juul! Ik gooi de oude versies ook weg. LP komt overigens van Pirate Radio News (PRN) waar Hans Knot bij betrokken was.

 

 

Ja dat staat op de hoes. En Nico Steenbergen sprak ook nog commentaar. Ik stuur 'em ook even naar Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Rene Verstraten:

Kijk aan, dan kunnen mijn oude krakende LP's ook eindelijk in de vuilnisbak.

Als mensen hem weggooien: ik wil hem graag hebben, uiteraard niet meer om te draaien maar ik heb nog een leeg plekje op de muur....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klasse Juul, een mail naar mij was voldoende geweest. Jaren geleden van een nooit gebruikte exemplaar de digitale versie gemaakt. Maar ook deze klinkt geweldig. 5 mei 1973 uitgebracht. Productie Jacob van Kokswijk, co productie Hans Knot. Voice over: Mike Ross en Nico Steenbergen. Uitgekomen op het Park Label van Strengholt. Haven Scheveningen werden de eerste tientallen exemplaren verkocht. Spot op de internationale service werd door Graham Gill ingesproken en de verzending gebeurde zowel nationaal als internationaal vanuit Huize Knot in Groningen aan de Goudlaan 613. Dat was me toch een drukke tijd. Lex gebruikte er nog iets van gedurende de laatste week van uitzendingen bij Veronica. Bij RNI was het LP van de week tijdens de laatste week van uitzendingen. Er is ooit een tweede dubbel lp geproduceerd die in samenwerking met Radio Noordzee Nationaal zou worden uitgebracht maar helaas was het Jerny Kaagman, de bazin destijds, die vond dat de muziekfragmenten te lang waren. 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mastertapes zijn bij Jerney Kaagman destijds ingeleverd, al heel lang geleden. Ikzelf het geen kopie daar de mix door Jacob van Kokswijk is gemaakt. Anders had ik het al lang beschikbaar gesteld. Ze zullen wel ergens bij Jacob liggen maar die heeft heel andere interesses sinds hij 2 professoraten heeft.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei hans knot:

De mastertapes zijn bij Jerney Kaagman destijds ingeleverd, al heel lang geleden. Ikzelf het geen kopie daar de mix door Jacob van Kokswijk is gemaakt. Anders had ik het al lang beschikbaar gesteld. Ze zullen wel ergens bij Jacob liggen maar die heeft heel andere interesses sinds hij 2 professoraten heeft.

 

Ik zou hem een belletje geven...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei hans knot:

De mastertapes zijn bij Jerney Kaagman destijds ingeleverd, al heel lang geleden. Ikzelf het geen kopie daar de mix door Jacob van Kokswijk is gemaakt. Anders had ik het al lang beschikbaar gesteld. Ze zullen wel ergens bij Jacob liggen maar die heeft heel andere interesses sinds hij 2 professoraten heeft.

 

 

 

Eindelijk een zeezender kenner die door geleerd heeft. Net als Harry Knipschild trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk Juul dat er meer mensen hebben doorgeleerd en je met je ´eindelijk´ een onjuiste stempel afdrukt. Er zijn namelijk genoeg mensen die niet te koop lopen met hun binnengehaalde diploma´s en meer. Anderen meldden bij herhaling weer ´gescoord´ te hebben maar ook dat is niet nodig

 

  • Bedankt 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6423
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    rynnus
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.