Jump to content
Sign in to follow this  
cdb

Testuitzending Januari 1974

Recommended Posts

Beste Bart,

Is het nou niet in je opgekomen om even onze website te lezen?

Of is dit "lekker makkelijk?"

• Like 1

Bedankt Juul voor de reactie. Toch heb ik zo mijn twijfels. Ik neem aan dat er later ook wel eens testuitzendingen zijn geweest op 538. Het zou kunnen dat ik in die tijd (1972) dit opgenomen heb. Ik zat wel meer te klooien met de radio. Ik had op dat moment werkelijk geen idee van een of andere testuitzending van Veronica.  Wel erg toevallig dan.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By cdb
      Op dinsdag 25 juni 1974 kwam radio Veronica op bezoek in Volendam, locatie Europaplein. Ondanks een fikse stroomstoring in het begin van de dag, zijn de opnames toch gelukt. Na mijn werk ben ik daar natuurlijk zo snel mogelijk naar toe gegaan en heb een paar foto's gemaakt. Achteraf denk je dan waarom niet meer. Zuinigheid met filmrolletjes waarschijnlijk.  Er zijn toen geloof ik 19 plaatsen bezocht. Toch kan ik weinig foto's van dit gebeuren op het net terugvinden. Liggen waarschijnlijk, net als bij mij het geval was, in het donker op zolder.  Alle foto's zitten in het pdf bestand via Please login or register to see this link.  

Nog 4 25-06-1974 Europaplein Volendam mobiele studio Radio Veronica

• By martinja
      Een rommelige opname met een aircheck uit 1969 erbij en een stukje van Radio Atlantis 25 05 1974

Radio Veronica -Chiel Montagne MontagneZonderFranje-1974-1428-1500
      Please login or register to see this link.
    • By martinja
      Met bijzonder dank aan de Stichting Norderney en Radio 192

Veronica 192 Radio - 03042011 - 1500-1600 -  Chiel Montagne Show - 03061974-2300-2400

Veronica 192 Radio - 08042011 - 0803-0900 - Tom Collins - Ook Goeie Morgen 2-13011970

Veronica 192 Radio - 08042011 - 1300-1405 - Chiel Montagne - Muziek Bij De Lunch-1300-1400
    • By martinja
      19741116_top40_lex_Harding01

19741116_top40_lex_Harding02

19750111_Tipparade_Hans_Mondt
    • By Rrrricky
      Terug naar 2004.
      Veronica (van Sky) was begonnen op 31 augustus 2003. En Rob van Someren mocht terugkeren op de radio naar een paar jaar afwezigheid en een uitstapje bij o.a. World Online. 
      Daar kon hij vanaf de start beginnen met Somertijd van 16-19 uur. Tot eind december Jeroen van Inkel werd gehaald van Radio 538. Toen raakte van Someren zijn plekje kwijt en wat vanaf 5 januari 2004 van Inkel in de middag te horen. 
      Rob kreeg tijdelijk de vrijdagavond (vanaf 9 januari 2004) samen met Ron Bisschop. Een 'heerlijk' vrijdagavond zooitje. Met o.a. nieuwslezer Theo van Zwet in een gezellige rol. Vanaf 5 juni 2004 is Somertijd dan weer te horen in het weekend (zaterdag en zondag) van 15.00 - 18.00 uur. Op 1 september 2004 gaat Jeroen van Inkel naar de ochtend en krijgt Rob van Someren zijn plekje in de middag weer terug. 

Ik heb een aantal opnames uit die tijd teruggevonden. Van veel opnamens heb ik alleen de 'de talks en jingles' en zo af en toen (denk ik) een hele show.
      Nu een stuk van de laatste aflevering van Thank Rob is Friday.

• Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,612
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Danno Deejee
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.