Geplaatst 5 december 20178 jr. De Atlantis discussie elders triggerde mij met de volgende vraag. Op zaterdag 24 augustus werd de Atlantis inboedel inclusief een aantal studiotapes verkocht in de studio aan de Nieuwstraat in Oostburg. Ik herinner me dat het die avond zelfs in het 20h NOS journaal was met beelden, als opmaat naar de zendersluitingen de zaterdag daarna. Is hierbij destijds iemand van dit forum aanwezig geweest?
Geplaatst 5 december 20178 jr. ik was er niet bij, maar ik heb wel begrepen dat er de laatste weken heel wat fout liep. Zo werd de studio al ontruimd nog vooraleer de laatste programma's waren opgenomen. En zo zou er ook minder spullen aanwezig zijn geweest bij de verkoop op de 24e. Ik verneem ook graag hoe de ervaring was voor wie er wel was.
Geplaatst 5 december 20178 jr. 2 uur geleden zei bert ree: ik was er niet bij, maar ik heb wel begrepen dat er de laatste weken heel wat fout liep. Zo werd de studio al ontruimd nog vooraleer de laatste programma's waren opgenomen. En zo zou er ook minder spullen aanwezig zijn geweest bij de verkoop op de 24e. Ik verneem ook graag hoe de ervaring was voor wie er wel was. Op zondag 1 september 1974 waren Adriaan Van Landschoot en alle disk-jockeys aanwezig in de haven van Vlissingen om afscheid te nemen van de luisteraars en om handtekeningen uit te delen. Dit werd door Van Landschoot op 31 augustus gemeld. Is dit daadwerkelijk gebeurd en waren er mensen van dit forum daarbij aanwezig?
Geplaatst 6 december 20178 jr. Zondag 1 september 1974. http://www.bobleroi.co.uk/ScrapBook/Atlantis_2/Atlantis_2.html
Geplaatst 6 december 20178 jr. 17 uur geleden zei Bart Van Peer: Op zondag 1 september 1974 waren Adriaan Van Landschoot en alle disk-jockeys aanwezig in de haven van Vlissingen om afscheid te nemen van de luisteraars en om handtekeningen uit te delen. Dit werd door Van Landschoot op 31 augustus gemeld. Is dit daadwerkelijk gebeurd en waren er mensen van dit forum daarbij aanwezig? Zie de video! Meteen daarna werd er beslag gelegd op de Jeanine, omdat Arie Swaneveld geen geld van Adriaan van Landschoot had ontvangen voor de huur van de 1 kW-middengolfzender. Piet.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.