Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Eerste "De Grote Verwarring" op TV inclusief bezoek aan Radio Monique 12-10-1985

Featured Replies

Geplaatst

WOW! Douwe!

Dit is pas een gave aanwinst.

Dat De Grote Verwarring ooit op televisie werd uitgezonden is nieuw voor mij.

Dank voor het plaatsen.

Geplaatst
11 uur geleden zei Albatrosstudio:

Eerste VOO "De Grote Verwarring" op TV inclusief bezoek aan Radio Monique 12-10-1985

https://we.tl/90rYTRVdcS

Deze aflevering heb ik ook nog op een Betamax videoband staan :).

Ik wist niet dat dit de eerste Grote Verwarring op TV was.

Geplaatst
20 uur geleden zei Albatrosstudio:

Eerste VOO "De Grote Verwarring" op TV inclusief bezoek aan Radio Monique 12-10-1985

Geweldig Douwe. Bedankt.

Na bijna 33 jaar zie ik het item over radio Monique voor het eerst. Ben blij verheugd dat er 'Man bijt hond'  types zoals jij bestaan. Mensen die er een wat aparte levenswijze op na houden. Want zeg toch eerlijk, dat is het verzamelen over de zeezenders toch wel...

De antwoorden van Ad Roberts en Gert van de Zee in het interview vind ik van een bedroevend laag niveau. Dat had veel beter gekund.  Doet me een beetje denken aan interviews met voetballer Memphis Depay.  Het bezoek aan het observatieschip ' Dioptric Surveyor'  leverde uiteraard niets op. Die lui mochten niet communiceren.

We probeerden via de 27MC wel eens contact te leggen, maar kregen nooit antwoord.  Het bleken ook echte 'ambtenaren' te zijn. Als we rond vier uur in de ochtend bevoorraadden dan lag iedereen nog op het schip te slapen. Met  gedoofde lichten legden we  langzij de Ross Revenge. Tegen de tijd dat iedereen wakker was gemaakt op de Dioptric Surveyor, het anker was gelicht en de motoren waren gestart om te kijken wat we deden, waren wij al lang klaar met overpompen van diesel, water en het overzetten van goederen en discjockey's. Het was een soort  ' kat en muis' spelletje geworden.

Wie niet sterk is moet slim zijn.

Salut

Leendert 

IMG Laser_0056.jpg

Geplaatst
Op 15-1-2018 om 23:06 zei Albatrosstudio:

Captain Lewis en Jan de Hoop in de jaren 80 ofwel Stephen Bischop en Frank VD Mast in de jaren 70, goede tv kwaliteit. Ik had hier eerst alleen zwart beeld, blijkbaar ontbrak codec. Codec downloaden en ik had beeld. Leuk om dit terug te zien. Op het einde van de tape lees ik de laatste uitzending van Laser558. Is er nog een stukje tape?

• 3 months later...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.