Spring naar bijdragen

Eerste "De Grote Verwarring" op TV inclusief bezoek aan Radio Monique 12-10-1985


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei Albatrosstudio:

Eerste VOO "De Grote Verwarring" op TV inclusief bezoek aan Radio Monique 12-10-1985

 

Please login or register to see this link.

 

 

Geweldig Douwe. Bedankt.

 

Na bijna 33 jaar zie ik het item over radio Monique voor het eerst. Ben blij verheugd dat er 'Man bijt hond'  types zoals jij bestaan. Mensen die er een wat aparte levenswijze op na houden. Want zeg toch eerlijk, dat is het verzamelen over de zeezenders toch wel...

 

De antwoorden van Ad Roberts en Gert van de Zee in het interview vind ik van een bedroevend laag niveau. Dat had veel beter gekund.  Doet me een beetje denken aan interviews met voetballer Memphis Depay.  Het bezoek aan het observatieschip ' Dioptric Surveyor'  leverde uiteraard niets op. Die lui mochten niet communiceren.

 

We probeerden via de 27MC wel eens contact te leggen, maar kregen nooit antwoord.  Het bleken ook echte 'ambtenaren' te zijn. Als we rond vier uur in de ochtend bevoorraadden dan lag iedereen nog op het schip te slapen. Met  gedoofde lichten legden we  langzij de Ross Revenge. Tegen de tijd dat iedereen wakker was gemaakt op de Dioptric Surveyor, het anker was gelicht en de motoren waren gestart om te kijken wat we deden, waren wij al lang klaar met overpompen van diesel, water en het overzetten van goederen en discjockey's. Het was een soort  ' kat en muis' spelletje geworden.

 

Wie niet sterk is moet slim zijn.

 

 

Salut

Leendert 

 

 

 

 

 

 

IMG Laser_0056.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-1-2018 om 23:06 zei Albatrosstudio:

Eerste VOO "De Grote Verwarring" op TV inclusief bezoek aan Radio Monique 12-10-1985

 

Please login or register to see this link.

Captain Lewis en Jan de Hoop in de jaren 80 ofwel Stephen Bischop en Frank VD Mast in de jaren 70, goede tv kwaliteit. Ik had hier eerst alleen zwart beeld, blijkbaar ontbrak codec. Codec downloaden en ik had beeld. Leuk om dit terug te zien. Op het einde van de tape lees ik de laatste uitzending van Laser558. Is er nog een stukje tape?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.