Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Onze Puber breekt weer in……….Giel Beelen

Featured Replies

Geplaatst
10 uur geleden zei Vincent:

 

50+ hebben hun keus voor merk/product gemaakt en zullen niet meer zo snel iets anders proberen. 

Dat wordt al jaren geroepen, maar de vraag is of dat waar is.

 

Geplaatst

Maar wanneer was de laatste keer dat een radioreclame je ertoe overhaalde om een bepaald product te kopen? Mij overkomt dat eigenlijk nooit meer. Reclames dragen misschien bij aan naamsbekendheid, maar ach, die namen ken ik allang.

 

Op internet kunnen adverteerders veel gerichter te werk gaan. Ik gebruik een ad blocker, maar via facebook (ja, dat heb ik nog) weten ze me toch wel te vinden. Ik hoef maar één keer naar draaitafels te kijken of ik krijg een maand lang reclames voor de mooiste draaitafels voorgeschoteld. Dat is best effectief.

 

De groep vijftig- en zestigplussers is volgens mij veel te divers voor één radiostation. Terwijl de één nog op wintersport gaat, denkt de ander al na over een traplift. En ze willen ook heus niet allemaal de hele dag naar dezelfde golden oldies luisteren.

bewerkt door Paul

Geplaatst
3 minuten geleden zei Paul:

 

 

Op internet kunnen adverteerders.......wel te vinden. Ik hoef maar één keer naar draaitafels te kijken of ik krijg een maand lang reclames voor de mooiste draaitafels voorgeschoteld. Dat is best effectief.

 

 

Een paar jaar geleden zocht ik eens naar tuinhuisjes. Mijn oog viel op een bepaald tuinhuisje. Op sommige sites zag ik een paar weken later plots hetzelfde tuinhuisje opdoemen als advertentie. Ik weet niet hoeveel de adverteerder moet betalen per klik, 10cent??, ik weet het echt niet, maar ik heb talloze keren geklikt als soort van straf en hun tuinhuisje hoef ik ook niet meer. :cool:

Geplaatst
20 uur geleden zei Tino:

Om, voor mij volstrekt onduidelijke ideeën, zijn adverteerders vooral geïnteresseerd in 20-49.

Ondanks de vergrijzing en de financiën van de ouderen.

Denk aan die prominent-stoelen waarop een enorme hoge marge zit.

Wordt ouderen aangesmeerd onder het mom van : gun jezelf ook eens wat!

Er is al sprake van een verschuiving van 25 -54.

Het zal waar zijn dat adverteerders zich vooral maar blijven richten op de 20-49 groep, dat wil niet zeggen dat er ook steeds meer komen die voor de oudere doelgroep gaan werken. 

Daar komt bij dat ik heb gemerkt met R Paradijs dat er aardig wat luisteraars waren buiten de doelgroep, dus wel jongeren, waardoor een muziekzender met aandacht en respect voor 60-70 - naast andere perioden, wel degelijk een interessante groep kan vormen voor de adverteerders. Je moet alleen durven. Het is ook een kosten plaatje, alle 20-49 zenders hebben dure jocks in dienst, voor een nieuwe zender voor een andere doelgroep gelden dat soort bedragen niet. (Al wil ik best Edwin Evers)

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.