Posted March 16, 20187 yr This is the hidden content, please Sign In or Sign Up ( Dank aan "jepatrick")
March 16, 20187 yr Elie Prins was één van de meest populaire dj's bij Radio Atlantis. Dank voor het plaatsen Robin.
March 16, 20187 yr 49 minuten geleden zei Bart Van Peer: Elie Prins was één van de meest populaire dj's bij Radio Atlantis. Toedeloe
March 17, 20187 yr 23 uur geleden zei Robin Westhof: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up ( Dank aan "jepatrick") Eli Prins zonder e
March 17, 20187 yr Author 1 uur geleden zei Albatrosstudio: Eli Prins zonder e In het boek Offshore Radio van Gerry Bishop heet hij zelfs Ellie. ;-).
March 18, 20187 yr altijd heb ik de schrijfwijze Elie Prins gezien. Hier heb je een interview met Elie Prins. hierbij ook nog een krantenartikel over Elie Prins. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
March 19, 20187 yr Ik heb het interview deels beluisterd, maar vanwege de slechte geluidskwaliteit is Eli moilijk verstaanbaar. Ik heb begrepen dat hij zich in een later leven op de schilderkunst heeft toegelegd.
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.