Geplaatst 18 maart 20187 jr. Heeft iemand enig idee hoeveel luisteraars Radio Extra Gold gemiddeld heeft? Ben een beetje benieuwd aan wat voor aantallen ik moet denken... Wim
Geplaatst 18 maart 20187 jr. 3 uur geleden zei Sapuripong: Heeft iemand enig idee hoeveel luisteraars Radio Extra Gold gemiddeld heeft? Ben een beetje benieuwd aan wat voor aantallen ik moet denken... Wim Ik heb een website gevonden die de luistercijfers van de digitale stations op een rijtje zet, maar daar komt Radio Extra Gold niet in voor. De luistercijfers moeten dus laag zijn van dit radiostation. Ik zie in deze lijst wel het succes van de diverse themastations, zoals die van Radio 538 (nonstop), Qmusic (foute uur)en Radio 10 (60/70s hits). Onbekendheid bij het grote publiek is denk ik de oorzaak waarom radiostations als Radio Extra Gold en 192radio niet in de luistercijfers voorkomen. Link: www.internetluisteronderzoek.nl/top50.php?env=fm Gr, Melle
Geplaatst 18 maart 20187 jr. Dat is wat kort door de bocht Melle. Dit soort onderzoeken worden verricht in opdracht van "klanten". Als Radio Extra Gold en 192Radio geen klant zijn worden ze ook niet meegenomen in het onderzoek en zul je ze dus ook niet in de top 50 tegen komen. Rob V. 18 maart 20187 jr. bewerkt door Rob Veld
Geplaatst 18 maart 20187 jr. Die cijfers hebben alleen betrekking op stations die te bereiken zijn via de portal van nederland.fm.
Geplaatst 18 maart 20187 jr. 5 uur geleden zei Sapuripong: Heeft iemand enig idee hoeveel luisteraars Radio Extra Gold gemiddeld heeft? Ben een beetje benieuwd aan wat voor aantallen ik moet denken... Wim Kijk bijv. eens op http://www.shoutcast.com/Search en zoek naar Extra Gold. Rob V.
Geplaatst 18 maart 20187 jr. SEARCH EXTRA GOLD : 2 RESULT(S) STATIONS GENRE LISTENERS BITRATE TYPE Extra Gold Oldies 93 192 MP3 Extra Gold Oldies 13 32 AAC
Geplaatst 18 maart 20187 jr. Extra Gold heeft nog wel meer streams lopen dan shoutcast. Het blijft dus altijd gissen maar het ik heb wel het idee dat veel mensen via internet luisteren. Twee jaar geleden beweerde het Agentschap Telecom dat 40% van de luisteraars tegenwoordig via het internet luisterde.
Geplaatst 25 maart 20187 jr. Ik heb even een prt-scr gemaakt van de 3 servers. 68 luisteraars voor een zondagavond lijkt mij niet slecht.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.