Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Extra Gold aantal luisteraars

Featured Replies

Geplaatst

Heeft iemand enig idee hoeveel luisteraars Radio Extra Gold gemiddeld heeft? Ben een beetje benieuwd aan wat voor aantallen ik moet denken...

Wim

Geplaatst
3 uur geleden zei Sapuripong:

Heeft iemand enig idee hoeveel luisteraars Radio Extra Gold gemiddeld heeft? Ben een beetje benieuwd aan wat voor aantallen ik moet denken...

Wim

Ik heb een website gevonden die de luistercijfers van de digitale stations op een rijtje zet, maar daar komt Radio Extra Gold niet in voor. De luistercijfers moeten dus laag zijn van dit radiostation. Ik zie in deze lijst wel het succes van de diverse themastations, zoals die van Radio 538 (nonstop), Qmusic (foute uur)en Radio 10 (60/70s hits). Onbekendheid bij het grote publiek is denk ik de oorzaak waarom radiostations als Radio Extra Gold en 192radio niet in de luistercijfers voorkomen.

Link: www.internetluisteronderzoek.nl/top50.php?env=fm

Gr, Melle

Geplaatst

Dat is wat kort door de bocht Melle. Dit soort onderzoeken worden verricht in opdracht van "klanten". Als Radio Extra Gold en 192Radio geen klant zijn worden ze ook niet meegenomen in het onderzoek en zul je ze dus ook niet in de top 50 tegen komen.

Rob V.

bewerkt door Rob Veld

Geplaatst

Die cijfers hebben alleen betrekking op stations die te bereiken zijn via de portal van nederland.fm.

luisteronderzoek.PNG

Geplaatst

SEARCH EXTRA GOLD : 2 RESULT(S)

STATIONS    GENRE LISTENERS BITRATE TYPE 

Extra Gold  Oldies         93             192       MP3

Extra Gold  Oldies         13              32         AAC

Geplaatst

Extra Gold heeft nog wel meer streams lopen dan shoutcast.

Het blijft dus altijd gissen maar het ik heb wel het idee dat veel mensen via internet luisteren.

Twee jaar geleden beweerde het Agentschap Telecom dat 40% van de luisteraars tegenwoordig via het internet luisterde.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.