Spring naar bijdragen
Tino

Sieb Kroeske 1974

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Is deze lijst ook ergens gepubliceerd?
Ik kon 'm aanvankelijk niet vinden omdat ik deze verwachte aan te treffen in de afdeling Hitnoteringen.

Antwoord: ja, in het Veronicablad, een foto hiervan staat op norderney.nl

Overigens bijzonder fijn om naar te luisteren! Super goede muziek met rustige presentatie.

Ik wacht, pak 'm beet al ruim 30 jaar, op een soort "V.P.ronica": overdag overwegend populair, ' s avonds progressief met een journalistieke, soms humoristische aanpak. Ik bedoel zo'n beetje het Veronica van toen en VPRO op H3 in de jaren 1969-1974.

Tsja, tegenwoordig kun je dat zelf allemaal samenstellen, streaming of met eigen files maar dat maakt het nog geen "radio" met gepaste jingles, presentatie en ter zake doende (achtergrond-) informatie.

bewerkt door Gerrit
  • Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is 40up radio niks voor jou, Gerrit? 's Avonds vanaf een uur of negen en in het weekend gepresenteerde programma's met ter zake doende oude knarren als Jan Donkers, Vincent van Engelen etc. Overdag non-stop. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
Op 4-7-2018 om 22:06 zei Gerrit:

Is deze lijst ook ergens gepubliceerd?
Ik kon 'm aanvankelijk niet vinden omdat ik deze verwachte aan te treffen in de afdeling Hitnoteringen.

Overigens bijzonder fijn om naar te luisteren! Super goede muziek met rustige presentatie.

Ik wacht, pak 'm beet al ruim 30 jaar, op een soort "V.P.ronica": overdag overwegend populair, ' s avonds progressief met een journalistieke, soms humoristische aanpak. Ik bedoel zo'n beetje het Veronica van toen en VPRO op H3 in de jaren 1969-1974.

Tsja, tegenwoordig kun je dat zelf allemaal samenstellen, streaming of met eigen files maar dat maakt het nog geen "radio" met gepaste jingles, presentatie en ter zake doende (achtergrond-) informatie.

Helemaal mee eens Gerrit. De manier waarop Radio 4 muziek behandelt, maar dan met pop lijkt me ook fijn.

bewerkt door wim1958

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is er iemand die alle files in 1 file zou kunnen plaatsten?  Kan ik downloaden en effe iets anders doen.

Ik heb nl niet zo'n snelle verbinding. Ik heb deze opnamen wel maar van een bandje dat ik van Sieb zelf kreeg op 4,75 cm/sec.

Kan ik het verschil horen.

Maar vast erg veel dank

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 4-7-2018 om 23:43 zei Paul:

Is 40up radio niks voor jou, Gerrit? 's Avonds vanaf een uur of negen en in het weekend gepresenteerde programma's met ter zake doende oude knarren als Jan Donkers, Vincent van Engelen etc. Overdag non-stop. 

Af en toe heb ik 40up weleens aan staan. Het lijkt aardig op wat ik bedoel, maar ja, overdag nonstop.....😕

1 uur geleden zei Juul:

Is er iemand die alle files in 1 file zou kunnen plaatsten? 

Bij deze Juul.

Please login or register to see this link.

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
Op 4-7-2018 om 22:06 zei Gerrit:

Waar op de website? Inmiddels gevonden! Met dank aan de Stichting Norderney.

Lp top 50 allertijden 1974.pdf

bewerkt door PowerMusic
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
10 uur geleden zei Gerrit:

Af en toe heb ik 40up weleens aan staan. Het lijkt aardig op wat ik bedoel, maar ja, overdag nonstop.....😕

Bij deze Juul.

Please login or register to see this link.

Gerrit, dank.  "je bent een vriend"…………..

Nu kan ik ondertussen wat anders doen. Want mijn "snelheid"  hier in het buitengebied is niet hoog. Hij doet er toch zo'n 30 min. over…….

Juul

bewerkt door Juul

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer dat de uren van 12, 13 en 23 april ontbreken. Dan was de lp top 50 aller tijden compleet geweest.

Rob

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van 13 april is er een opname van 11 minuten in het archief van Douwe Dijkstra, dus die komt nog voorbij.

De opname van 23 april is volledig, maar staat op een zeer slechte band. Het is dus maar de vraag of die opname nog te redden is, maar hoop doet leven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 7 juli 2018 om 17:41 zei RobMesander:

Jammer dat de uren van 12, 13 en 23 april ontbreken. Dan was de lp top 50 aller tijden compleet geweest.

Rob

12 en 13 heb ik, van Sieb gehad

de opname is matig van kwaliteit en komt van een 4 sporentape op 4,75 cm/sec.

bewerkt door Juul

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-7-2018 om 14:57 zei Juul:

12 en 13 heb ik, van Sieb gehad

de opname is matig van kwaliteit en komt van een 4 sporentape op 4,75 cm/sec.

Durf het bijna niet te  vragen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wil ik best wel uploaden. Geen probleem. Geef mij even een dagje of twee. Beetje druk.

Probleem met m'n modem enz. Morgen staat de KPN voor de deur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei Juul:

Wil ik best wel uploaden. Geen probleem. Geef mij even een dagje of twee. Beetje druk.

Probleem met m'n modem enz. Morgen staat de KPN voor de deur.

Rustig aan maar Juul ik heb  geduld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.